Білім беру саласы: Таным, Шығармашылық.
Бөлімі: ҚМТҚ, Жапсыру
Тақырыбы: Сиқырлы пішіндер, үй жапсыру.
Мақсаты: 1. Геометриялық пішінді сипалап анықтап айта білуге, түстерін атауға дағдыландыру.
2.Балалардың ойлау есте сақтау қабілеттерін дамыту.
3. Ойын шарттарын дұрыс орындауға, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: Төртбұрыш, үшбұрыш, дөңгелек, пішін.
Көрнекіліктер: пішіндер, үлгі, кесілген бөліктер, желім, сулы сүлгі.
Әдіс- тәсілдері: көрсету, түсіндіру, сұрақ жауап.
Типі : « Тәй – тәй» технологиясы.
Оқу іс- әрекетінің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс- әрекеті |
Балалардың іс - әрекеті |
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбер Арайлап таң атты, Күн шуағын таратты. Қайырлы таң ару күн, Қайырлы таң жер ана. Қайырлы таң достарым, Мен сендерді көргеніме қуанамын. Салеметсіздерме? қонақтар. |
Балалар шаттық шеңберін орындап, қонақтармен салемдеседі. |
Ұйымдастырушы ізденушілік кезеңі
|
Балалар, барлығымыз бірге «Ғажайып » пішіндер әлеміне барып пішіндермен танысайық. Мынау қандай пішін? Түстері қандай? Музыка әуенімен қонаққа қоян келеді. Балалар қоянға көмектесеміз бе? Ойын: Қоян балалармен «Кім тапқыр» ойынын ойнайды. Пішіндерден әртүрлі заттарды құрастырады. -Ой , рахмет сендерге, балалар. Балалар, енді орталықтарға бөлінеміз. 1 Есеп орталығына- орталығындағы балалар пішіндерді өз ұяшықтарын тауып салады. 2Өнер орталығына барып қоянға үй жапсырасындар. Сергіту сәті: Бала, балақай, Қол соғайық алақай. Бір, екі, үш деп айтайық, Саусақтарды тартайық. Жалқау бала болмайық, Қолды қысып ойнайық. Қоян, балалармен қоштасып шығып кетеді. Ойын: «Үйіңді тап» Баяу музыка әуені ойналады. Балалар қолдарындағы пішіндерімен үйлерін тауып алады. |
Пішіндерді атайды. Түстерін атайды.
Көмектесеміз.
Балалар ойынды қызыға ойнайды.
Балалар орталықтарға бөлінеді. Пішіндерді, түстерін атайды.
Қозғалыс қимылдарды бірге қайталап жасайды.
Балалар үйлерін қоянға сыйлайды. Сау болыңыз!
Ойынды ойнайды. |
Рефлексиялық- түзетушілік |
Балалар сендердің барлығыңда оқу іс әрекетіне жақсы қатыстыңдар. Сендерге қоянда риза болды. Ойындар ұнадыма? Балалар мен сендерге жұлдызша беремін. Келген қонақтармен қонақтармен қоштасайық. |
Балалар жұлдызшаларына қуанады.
Иә, ұнады.
Сау болыңыздар! |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: пішіндерді, түстерін атай білу.
Игереді: пішіндерден әртүрлі заттарды құрастыруды.
Нені білді: берілген тапсырманы дұрыс орындайды.