«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Макинск қаласының «Балдырған» бөбекжайы» МКҚК-ы
ГККП «Ясли - сад «Балдырған» города Макинск при отделе образования  по Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

10.11.2017

Білім  беру саласы: Таным,  Шығармашылық.

Бөлімі: ҚМТҚ,  Жапсыру

Тақырыбы: Сиқырлы  пішіндер,  үй жапсыру.

Мақсаты: 1. Геометриялық  пішінді  сипалап  анықтап    айта білуге,  түстерін атауға  дағдыландыру.            

 2.Балалардың  ойлау  есте сақтау  қабілеттерін  дамыту.

 3. Ойын  шарттарын дұрыс  орындауға, ұйымшылдыққа  тәрбиелеу.

Сөздік  жұмыс: Төртбұрыш, үшбұрыш,  дөңгелек, пішін.

Көрнекіліктер: пішіндер, үлгі,  кесілген бөліктер,  желім,  сулы сүлгі.

Әдіс-  тәсілдері: көрсету, түсіндіру,  сұрақ  жауап.

Типі : « Тәй – тәй» технологиясы.

Оқу

іс- әрекетінің

кезеңдері

  Тәрбиешінің іс- әрекеті

Балалардың іс -          әрекеті

Мотивациялық

қозғаушылық

   Шаттық  шеңбер

Арайлап  таң  атты,

Күн  шуағын  таратты.

Қайырлы  таң  ару күн,

Қайырлы  таң  жер ана.

Қайырлы  таң  достарым,

Мен сендерді  көргеніме  қуанамын.

Салеметсіздерме? қонақтар.

Балалар 

шаттық  шеңберін  орындап, 

қонақтармен  салемдеседі.

Ұйымдастырушы

ізденушілік кезеңі

 

Балалар, барлығымыз  бірге  «Ғажайып » пішіндер әлеміне  барып  пішіндермен танысайық.

Мынау қандай  пішін?

Түстері  қандай?

Музыка әуенімен  қонаққа  қоян 

келеді.

Балалар қоянға  көмектесеміз бе?

Ойын:                                               

Қоян  балалармен  «Кім  тапқыр» ойынын ойнайды.  Пішіндерден  әртүрлі заттарды  құрастырады.         

-Ой , рахмет сендерге,  балалар.

Балалар, енді орталықтарға  бөлінеміз.  

1 Есеп  орталығына- орталығындағы балалар   пішіндерді  өз ұяшықтарын  тауып  салады.

2Өнер  орталығына  барып қоянға 

үй  жапсырасындар.               Сергіту  сәті:

Бала, балақай,

Қол  соғайық  алақай.

Бір, екі, үш  деп  айтайық,

Саусақтарды  тартайық.

Жалқау  бала  болмайық,

Қолды  қысып  ойнайық.      Қоян, 

балалармен  қоштасып шығып кетеді.

Ойын: «Үйіңді  тап»

Баяу  музыка  әуені 

ойналады.  Балалар  қолдарындағы  пішіндерімен  үйлерін 

тауып  алады.

 

 

  Пішіндерді 

атайды.

Түстерін  атайды.

 

  Көмектесеміз.

 

  Балалар  ойынды  қызыға ойнайды.

 

 

  Балалар орталықтарға 

бөлінеді.

  Пішіндерді, 

түстерін атайды.

 

 

Қозғалыс 

қимылдарды  бірге  қайталап  

жасайды.

 

  Балалар 

үйлерін  қоянға сыйлайды.

Сау  болыңыз!

 

 

 

Ойынды  ойнайды.

Рефлексиялық- түзетушілік

Балалар 

сендердің  барлығыңда  оқу 

іс  әрекетіне  жақсы 

қатыстыңдар. Сендерге 

қоянда  риза  болды.

Ойындар 

ұнадыма?        Балалар  мен 

сендерге  жұлдызша  беремін.

Келген 

қонақтармен  қонақтармен  қоштасайық.

 

Балалар 

жұлдызшаларына  қуанады.

 

Иә,  ұнады.

 

 

Сау болыңыздар!

                                                   Күтілетін  нәтиже:

Нені  білу  керек: пішіндерді, түстерін  атай  білу.

Игереді: пішіндерден  әртүрлі заттарды  құрастыруды.

Нені  білді: берілген тапсырманы  дұрыс  орындайды.

 

Просмотров: 875


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст