Білім беру саласы: Таным, Әлеуметтік орта
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: ҚМДҚ. Қоршаған ортамен таныстыру.
Тақырыбы: 1. 4 саны мен цифры 2. Топырақты зерттеу
Мақсаты: 1 - 4 саны мен цифрды тани білу
4 санына байланысты 4 түрлі топыраққа тәжірибе жасау, құнарлы топырақты білу.
2 - Танымдық қабілетін, ой қабілетін, тіл байлығын дамыту.
3 - Адамгершілік рухани құндылықты қалыптастыру.
Әдіс-тәсілдері: ойындар, түсіндіру, практикалық жұмыс жасау, сұрақ-жауап.
Типі: «Тәй-тәй» инновациялық технологиясы.
Сөздік жұмыс: 4 цифры, құнарлы топырақ, шар, ертегі суреттері.
Билингвальды сөздік: one- бір, two-екі, three-үш, four-төрт.
Көрнекіліктер: Магнитті тақта, шарлар,
санау таяқшалары, геометриялық пішіндер, оқу іс-әрекетіне байланысты суреттер,
тапсырмалар, үлестірмелі материалдар, демонстрациялық материалдар, екі түрлі
жолақщалар.
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері Армысың,мейірімді Алтын күн Армысың қасиетті жер ана Армысыңдар достарым, Сендерді көргенге қуаныштымын. |
Шеңбер бойында қимыл іс-әрекет жасап айтады. |
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
1. Видеоролик қою. 2. Логикалық сұрақтар қою. Шарты: сандарды ретімен қою А)Аспанда неше күн? Б)Қоянда неше ұзын құлақ? В)Үшбұрышта неше қабырға? Тәрбиеші: Қызық балалар бұл қорапта не бар? Ол үшін біз - “Қамқоршы болайық” ойынын ойнайық, сол арқылы қорапты аша аламыз. - Қоянда неше сәбіз бар? - Тиінде неше жаңғақ бар? Салыстыру - қайсысы көп? Қоян тиінге бір-бірден сәбіз қосайық, барлығы қанша болды?
Тәрбиеші: 4 санын қандай цифрмен белгілейміз? Қорапты үрлеп көрейік. (Тыныс алу жаттығуын жасайды) Қораптан шар қалықтап ұшып шығады 4 цифрымен бірге. Жоғарыда неше шар бар? (Кеңістікті бағдарлау) 1,2,3,4 санын тура, кері санау, үштілдікте санау.
“Кім жылдам” ойыны. Себетке алманы екі-екіден салу.
Сергіту сәті: Жылдың 4 мезгіліне байланысты қимыл жасау, қай мезгіл екенін табу.
Тосын сәт: Музыка ойналады. Күз мезгілі билеп кіреді.Сәлеметсіңдер ме? мен бүгін қуаныштымын. Қуанышымды сендеге бөлісуге келдім . Менің кім екенімді ,не үшін қуанғанымды жұмбақ арқылы білесіңдер. Жұмбақ: Ел егінін орыпты , Жеміс жидек пісіпті. Қурап жапырақ түсіпті Айтыңдаршы бөбектерім бұл қай кезде болады. Жеміс жидектер жалпы өсімдіктер қандай топырақта өсетінің тәжіриебе жасату арқылы үйретуге келдім. Тәрбиеші:Балалар белсенділік орталығыныан күз мезгілінің сыйлығын алыңдар. Есеп орталығы: 1тапсырма Әр сурете неше жеміс бар сана цифрдың түсін белгіле 2тапсырма Санау таяқшаларымен төртбұрыш жаса 3тапсырма Көк жолаққа 3 бұрыш қызыл жолаққа 1 төрбұрыш кой. Барлығы нешеу. 4тапсырма Ағашта 2 торғай отыр :2торғай ұшып келді:Барлығы неше торғай. Ғылым орталығы: 1,2,3,4 цифрлары қойылған 4 түрлі топыраққа зертеу тәжірбие жасауын айтады.1 цифрдағы топырақты арасын ашу су құйып көру .Сол арқылы топырақтың бір –біріне иленіп қалғанын түсінеді.Жарамайды сары топырақ 2,3топыраққа тәжрибе жасайды топырақтың жарамайтынынбіледі 4 Топырақтың құнарлы екенін біледі.
|
Шарты бойынша сандарды ретімен қою 1,2,3,4 цифрымен қою.
Ойын шарты бойынша балалар қоян,тиіннің сәбіз, жаңғағын санайды. 3 сәбіз, 3 жаңғақ барын айтады және оған бір-бірден қосад. Барлығы 4 сәбіз, 4 жаңғақ бәрін біледі.
1,2,3 санынан кейін 4 цифрын қояды.
Жоғарыда 4 шар бар.
Тура және кері санайды, 3 тілде айтады.
Ойын шарты бойынша 4 алма салады.
Қимыл іс-әрекет жасайды. Жаз, күз,қыс, көктем мезгілдерін қимыл арқылы атайды.
Сәлеметтсізбе
Жұмбақты шешеді күз мезгілі екненін айтады.
Күз мезгілінің сыйлығын алады
Әр тапсырманың шарттары орындайды
Топыраққа зерттеу тәжрибе жасау арқылы 4 ші цифрдағы топырақтың құнарлы екенін біледі. Құнарлы топыраққа гүл отырғызу ,су құяды .
|
Рефлекциялық түзетушілік |
«Ойланда тап» ойыны. Шарты 1-4 дейінгі сандардың бірін тандау.Арқылы сұрақтарға жауап береді. «Бауырсақтың үиі» Шарты санның ретін көрсету 1- 4 дейінгі цифрларды стрелкамен көрсете отырып бауырсақтың үйіне жетуіне көмектесуін мен айту. |
Бауырсақтың үйіне жетуіне санның ретін көрсете белгілейді. |
Күтілеитін нәтиже: Біледі 4саны мен цифрын өздігінен үйренеді
біледі . Зерттеу тәжриебе жасай біледі,өзін-өзі басқара біледі.
Игереді: Өз мүмкіндіктерін игере аша біледі.Үш тілдікте санауды игерді
Меңгереді: Затттарды салыстыра білуді меңгерді , кеңістікті бағдарлай білуді меңгерді .