«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Макинск қаласының «Балдырған» бөбекжайы» МКҚК-ы
ГККП «Ясли - сад «Балдырған» города Макинск при отделе образования  по Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

10.11.2017

 

Білім беру саласы: Таным, Әлеуметтік орта

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: ҚМДҚ. Қоршаған ортамен таныстыру.

Тақырыбы: 1. 4 саны мен цифры 2. Топырақты зерттеу

Мақсаты: 1 - 4 саны мен цифрды тани білу

         4 санына байланысты 4 түрлі топыраққа тәжірибе жасау, құнарлы топырақты білу.

         2 - Танымдық қабілетін, ой қабілетін, тіл байлығын дамыту.

         3 - Адамгершілік рухани құндылықты қалыптастыру.

Әдіс-тәсілдері: ойындар, түсіндіру, практикалық жұмыс жасау, сұрақ-жауап.

Типі: «Тәй-тәй» инновациялық технологиясы.

Сөздік жұмыс: 4 цифры, құнарлы топырақ, шар, ертегі суреттері.

Билингвальды сөздік: one- бір, two-екі, three-үш, four-төрт.

Көрнекіліктер: Магнитті тақта, шарлар,

санау таяқшалары, геометриялық пішіндер, оқу іс-әрекетіне байланысты суреттер,

тапсырмалар, үлестірмелі материалдар, демонстрациялық материалдар, екі түрлі

жолақщалар.

 

Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық

Шаттық шеңбері

Армысың,мейірімді Алтын күн

Армысың қасиетті жер ана

Армысыңдар достарым,

Сендерді көргенге қуаныштымын.

Шеңбер бойында қимыл іс-әрекет

жасап айтады.

Ұйымдастырушылық-ізденістік

1. Видеоролик

қою.

2. Логикалық

сұрақтар қою.

Шарты: сандарды ретімен қою

А)Аспанда неше күн?

Б)Қоянда

неше ұзын құлақ?

В)Үшбұрышта

неше қабырға?

Тәрбиеші: Қызық балалар бұл

қорапта не бар?  Ол үшін біз -

 “Қамқоршы

болайық” ойынын ойнайық, сол арқылы қорапты аша аламыз.

 - Қоянда неше сәбіз бар?

- Тиінде неше жаңғақ бар?

Салыстыру - қайсысы көп?

Қоян тиінге бір-бірден сәбіз

қосайық, барлығы қанша болды?

 

Тәрбиеші: 4 санын қандай цифрмен

белгілейміз? Қорапты үрлеп көрейік.

(Тыныс алу жаттығуын жасайды)

Қораптан шар қалықтап ұшып

шығады 4 цифрымен бірге.

Жоғарыда неше шар бар?

(Кеңістікті бағдарлау)

1,2,3,4 санын тура, кері санау,

үштілдікте санау.

 

“Кім

жылдам” ойыны.

Себетке алманы екі-екіден салу.

 

Сергіту сәті: Жылдың 4 мезгіліне

байланысты қимыл жасау, қай мезгіл екенін табу.

 

Тосын сәт: Музыка ойналады. Күз

мезгілі билеп кіреді.Сәлеметсіңдер ме? мен 

бүгін  қуаныштымын. Қуанышымды

сендеге бөлісуге келдім . Менің кім екенімді ,не үшін қуанғанымды жұмбақ

арқылы білесіңдер.

Жұмбақ:

Ел егінін орыпты ,

Жеміс жидек пісіпті. Қурап

жапырақ түсіпті Айтыңдаршы бөбектерім бұл қай кезде болады.

Жеміс жидектер жалпы өсімдіктер

қандай топырақта өсетінің тәжіриебе жасату арқылы үйретуге келдім.

Тәрбиеші:Балалар белсенділік

орталығыныан күз мезгілінің сыйлығын алыңдар.

Есеп

орталығы:

1тапсырма

Әр

сурете неше жеміс бар сана цифрдың түсін белгіле

2тапсырма  Санау таяқшаларымен төртбұрыш  жаса

3тапсырма Көк жолаққа 3 бұрыш

қызыл жолаққа 1 төрбұрыш кой. Барлығы нешеу.

4тапсырма Ағашта 2 торғай отыр

:2торғай ұшып келді:Барлығы неше торғай.

Ғылым

орталығы:

1,2,3,4 цифрлары қойылған 4

түрлі топыраққа зертеу тәжірбие жасауын айтады.1 цифрдағы топырақты арасын

ашу су құйып көру .Сол арқылы топырақтың бір –біріне иленіп қалғанын

түсінеді.Жарамайды сары топырақ

2,3топыраққа тәжрибе жасайды

топырақтың жарамайтынынбіледі

4 Топырақтың құнарлы екенін

біледі.

 

Шарты бойынша сандарды ретімен

қою 1,2,3,4 цифрымен қою.

 

 

 

 

 

Ойын шарты бойынша балалар

қоян,тиіннің сәбіз, жаңғағын санайды. 3 сәбіз, 3 жаңғақ барын айтады және

оған бір-бірден қосад. Барлығы 4 сәбіз, 4 жаңғақ бәрін біледі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1,2,3 санынан кейін 4 цифрын

қояды.

 

Жоғарыда 4 шар бар.

 

Тура және кері санайды, 3 тілде

айтады.

 

Ойын шарты бойынша 4 алма

салады.

 

 

Қимыл іс-әрекет жасайды. Жаз,

күз,қыс, көктем мезгілдерін қимыл арқылы атайды.

 

 

 

Сәлеметтсізбе

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұмбақты шешеді күз мезгілі

екненін айтады.

 

 

 

 

Күз мезгілінің сыйлығын алады

 

Әр тапсырманың шарттары

орындайды

 

 

 

 

 

Топыраққа зерттеу тәжрибе жасау

арқылы 4 ші цифрдағы топырақтың құнарлы екенін біледі.

Құнарлы топыраққа гүл отырғызу

,су құяды .

 

 

 

 

Рефлекциялық түзетушілік

«Ойланда

тап» ойыны.

Шарты 1-4

дейінгі сандардың бірін тандау.Арқылы сұрақтарға жауап береді.

«Бауырсақтың

үиі»

Шарты санның ретін көрсету

1- 4 дейінгі цифрларды   стрелкамен көрсете отырып бауырсақтың

үйіне жетуіне көмектесуін мен айту.

 

 

 

 

Бауырсақтың үйіне жетуіне

санның ретін көрсете

белгілейді.

 

Күтілеитін нәтиже:  Біледі  4саны  мен цифрын  өздігінен үйренеді

біледі . Зерттеу тәжриебе жасай біледі,өзін-өзі басқара біледі.

Игереді:  Өз мүмкіндіктерін игере аша біледі.Үш тілдікте санауды игерді

Меңгереді: Затттарды салыстыра білуді меңгерді , кеңістікті бағдарлай білуді меңгерді .

Просмотров: 1888


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст