«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Макинск қаласының «Балдырған» бөбекжайы» МКҚК-ы
ГККП «Ясли - сад «Балдырған» города Макинск при отделе образования  по Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ашық ұйымдастырылған оқу іс- әрекеті. Тақырыбы: "Қыс мезгілі. Қар"

10.02.2020

Білім беру саласы: Таным Шығармашылық

Бөлімі: Жаратылыстану , Апликатция

Тақырыбы: Қыс мезгілі.  Қар

Мақсаты :Балалардың қыс мезгілі туралы түсінігің кенейту.Қыс мезгілінің сұлулығын тамашалауға, табиғаттың ерекшелігін сезіне білуге, үйрету. Табиғатты аялауға тәрбиелеу.        

Көрнекіліктер: слайд,қыс  суреттері, қағаз, желім,  

Қолданылатын  әдіс-тәсілдер: бақылау, түсіндіру, зерттеу,ойын, ауызша сөйлеу.

Қолданылатын технология:тәй-тәй технологиясы, 

Полингвплды компонент:Қыс-зима, снег- қар, ақ-белый.

Билингвалдық компонент : Қыс-зима , снег- қар, белый-ақ.

                                                                                    

Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс әрекеті

Балалардың іс әрекеті

Мотивация

лық қызығушы

лық

Шаттық шенбері

Армысың көк аспан!

Армысың жер ана!

Армысың достарым!

Сендерді көргеніме қуанамын!

 

Балалар қимылдарды қайталайды

 

Амандасады.

Ізденуші ұйымдас

тырушы

Слайд. Балаларға қыс мезгілінің бейнесін көрсету.

 

Суреттер қарастыру.

Мынау суретте балалар не степ жаттыр?

Қыста әртүрлі ойындар ойнаймыз. Шаңғы, коньки тебеміз,қармен  атысып ойнаймыз.Көлдер, сулардың беттері қатады. Қыс мезгілінде боран, аяз соғады адамдар жылы кинеді.

Уйлердың ағаштардың үстерін не алып жатыр ?

Қардың түсі қандай?

 

Полингвалдық компонент

Қыс- зима, снег- қар, белый-ақ.

 

Кым таппақ быледі?

 

 

 

Сергіту сәті

Қолдарын жоғары көтереді (боранды қимылмен корсетеді.)

Қатты аяз соқты

(Қолдарын қусырып, аяқтарын томпандаты)

Күн  шықты

(алақай қолдарын көтеріп, шапалақтайды.)

 

Екі орталықа бөліну.

 

1-Ғылым орталығы.

Қарды зерттеу, бақылау

Қардын түсі қандай?

Жұмсақпа,  қаттыма ?

Суықпа, жылыма? Екенің сұрау.

 

2-Өнер орталығы.

Қағазды жырту, жұлмалау әдістерін пайдалана отырып қардын бейнесін қағаздың үстіне желімді жағып  апликацалау.

 

Орталықтарды қосу.

Балалар біз бүгін не стедік?

Не зертедік?

Қарды зертедік, қардың бейнесін жапсырдық.

Балалардың жасаған жұмыстарын көрсету.

 

Слайд көру.

 

 

 

Суретке қарау.

 

Аққала жасап жатыр

 

Шаңғы, коньки тебемыз.

Қармен атысып ойнаймыз.

 

Боран , аяз соғады.

 

Қар ,айналанын бәрі қар алып жатыр.

Ақ  түстті.

Қыс-зима, снег-қар,ақ-белый.

 

Нурали:Қандай қызық          қыс деген

Бәрін шебер істеген

Бау-бақшаны, тауды да

Бояған ақ түстерге.

 

Тоғжан:

 

 

 

 

Сергіту  сәтін қайталап көрсетеді.

 

 

 

 

Қар, ақ

Суық, қатты.

 

Тындау,

 

 

 

Қағазды жыртып, желімді жағып, қарды бейнеледі.

 

 

Қардын бейнесін жапсырдық.

Қарды зертедік.

 

Қуану.

Қортынды.

Сұрақ-жауап арқылы аяқтау.

Жауап беру.

Күтілетін нәтиже:

Білу керек:  жыл мезгілдерін

Игерді:  қарды зерттеуге, және қағаздан қардын бейнесін аппликацалау.

Нені біледі:  суреттермен жұмыс жасауға.

Тәрбиеші: Жарқынова А.

Просмотров: 3804


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст