Топтық : Сөйлеу тілі жалпы дамымаған (СТЖД) тобы
Мақсаты: Мамандық туралы білімдерін нақтылау дәне шындау, тақырып бойынша сөздік қорын белсендіру.
Түзете-дамытушылық:Есту арқылы сөйлеу мен сөйлеу тілі қимылдарын дамыту. Сөздік қорын молайту.Балалардың артикуляциялық мүшелерінің қозғалыс белсенділігін арттыру. Дұрыс тыныс алуын, фонематикалық есту қабілетін жетілдіру. «Ғ» дыбысының артикуляциясын үйрету.
Көрнекіліктер: Айна, салфетка, мамандықтар туралы сюжеттік суреттері.
Әдіс-тәсілі: Түсіндіру, сұрақ-жауап.
Іс-әрекет кезеңі |
Логопедтің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
Мотивациялық қозғаушы кезең
|
- Сәлеметсіңдер ме? - Көңіл-күйлерін қалай? -Енді біз әдемі сөйлеу үшін не істейміз? Артикуляциялық жаттығулар жасау. - Балалар айнаға қарап жаттығуларды орындайды. 1.Бақа сияқты күлеміз. 2.Пілдің тұмсығындай ерінімізді алға қарай созамыз. 3.Жалпақ тіл 4.Тісімізді тазалайық 5. «Ат шабысы» 6. «Саңырауқұлақ»
|
-Сәлеметсіздер ме? -Жақсы Тілге, ерінге арналған жаттығулар орындаймыз.
- балалар жаттығуды айнаға қарап жасайды
|
Ізденуші-ұйымдастырушы кезең
Рефлексивті коррекциялаушы кезең
|
Жұмбақ жасыру.
Бізге дәрі береді
Тамақтың маманы - Қолында қайшы, тарағы Шаштарды ретке салады -Дұрыс, балалар. Жарайсыңдар! -Өздерің қандай мамандықтарды білесіңдер? -Ғарышкер сөзі қай дыбыстан басталып тұр? «Ғ» Дыбысының артикуляциясын көрсету.
Ойын: « Маман иелерінің құралдарын тап» Мақсаты: Балалар әр түрлі маман иелерінің құралдарының ішінен дәрігер, аспазшы, шаштараз мамандарының құралдарын дұрыс тауып берулері керек Сергіту сәті. Жел соғады гу-гу, Жаңбыр жауды тырс-тырс Жаңбыр басылды Күш ашылды. Тыныс алу жаттығулары:
-Жарайсыңдар, балалар! Барлық тапсырмаларды жақсы орындап шықтыңдар! -Бүгін біз қандай тақырыпта әңгімелестік? -Қандай дыбысты айтуды үйрендік? - Дұрыс! - Сау болыңдар!
|
Дәрігер Аспазшы Шаштараз
Балалардың жауаптары «Ғ» дыбысы
Балалар ойынды құзығушылықпен ойнайды.
Қимылмен жасайды.
Жаттығуларды жасайды.
Күз мезгілі
«Ғ» дыбысын
- Сау болыңыз! |
Күтілетін нәтиже:
Не білді:әртүрлі маман иелерінің атауын және олардың қызмтін. Үлкендердің еңбегін бағалауды.
Не үйренді: сұрақтарға жауап беруді, ойын тапсырмаларды орындау.