«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Макинск қаласының «Балдырған» бөбекжайы» МКҚК-ы
ГККП «Ясли - сад «Балдырған» города Макинск при отделе образования  по Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Үйренейік, ізденейік, жас маман" атты сайыс

03.12.2019

Тақырыбы: Жас маман. Ол кім?

«Жас мамандар»мектебі ұстаздық жолын енді бастаған жас мұғалімдердің кәсіби өсуіне ықпал ету мақсатында жұмыс жасайды.

Мақсаты: Жас ұстаздың оқу-тәрбие үдерісіндегі кәсіби шеберлігін жетілдіру.

   Бәріміз шеңберге тұрып өзіміздің атымызды айтып таныстыру және бастапқы әріпіне өзінің бір қасиетін айту.

Орынымызға отырмас бұрын, айтыңыздаршы кімге қандай геометриялық фигуралар ұнайды үшбұрыш, шаршы, шеңбер, тік төртбұрыш

 Бүгінгі отырысымыз жарыс және пікір талас түрінде өткелі отыр. Енді негізгі бөлімімізді бастар алдында әр топ, келесі топқа өздерінің жалынды сәлемін, лебізін жолдайды.

І- бөлім

Енді міне негізгі бөлімге көшеміз. Пікірталасжарысымыздыңаты «Жас маман . Ол кім? » депаталады. Ол үшін әртопқатүрліқағаз,плакат, бояу, қайшы, желім, керек заттың бәрі алдарыңызғақойылған, сіздер өз ойларыңыздыақылдасып осы қағазғасуретінсалып , ұрандарыңыздықұрап өз ой- пікірлеріңіздіайтыпқорғайсыздар.Сіздерге5-7 мин уақытберіледе.

ІІ- бөлім

1. Келесі жарысымыз ойын түрінде . «Ерте, ерте, ертеде» ... депаталады. Ол үшін «қоршау», «тоғай», «жаңалық», «алаң»,«өзен», « халық» осы сөздерденәңгіме не болмасаертегіқұрау қажет. 3мин.

2.  Келесі сайыс «Жұдырық, бармақ, алақан» депаталады. Ол үшін әр топ ортағакеледі де, терісқарапшеңбержасайды . Мен 1,2,3 деген кезде әрекеттіңбіреуінқолдарыңыздыжоғарыкөтеріпкөрсетулеріңіз қажет. Мен «рахмет» деген кезде ғана қолдарыңыздытүсіресіз.Қайтоптабіркелкілері көп болса солжеңімпаз.

3. «Сиқырлы сурет» әр топ байланған көзімен бір жануардың суретін салып шығады. Қайтоптыңсуретікөбірекұқсайтын болса соларжеңеді.

5.  «Сөзсіз» әртопқабірдейжазулары бар карточка беріледі. Оларсондағыжазылғансөзді мимика,жест арқылы көрсетулері қажет . Қай топ өтенақты және күлкініштікөрсетеалдысолжеңімпазаталады. «Үзіліскесоғылғанқоңырау», «Еріпкеткенбалмұздақ», «Желішыққандөңгелек», «Кеуіпқалған гүл» т.б.

6. «Сыйлығымдықабыл ал ...» мимика арқылы әр топ бір - бірінесыйлықсыйлайды, ал келесі топ не сыйлағаныншешуі керек.

« Менің алған әсерім ...» атты анкета толтырғызу. Жас мамандарғаарналғанкепілдемеоқыпберіп , әрқайсынаүлестіріп беру.

Халқымыздың «Білекті бірді, білімді мыңды жығады» деген ұлaғaтты сөзін, білімнiң шындығындa да бaғa жетпес үлкен рухани қару екендігін, тек рухани қару ғана емес, сонымен қатар aсa зoр өндіргіш күш екенін білуіміз тиіс. Білімнің қуатына тең келетін басқа идеялық — рухaни күш, қуaт көзі жoқ екені белгілі. Өйткeні, білім — тeк ғылымның іргетасы ғана емес, сонымен бірге тaсы өрге дoмалaған еңсесі биiк елдермен терезесі тең мемлекет болудың күре тaмыры, eл дaмуының aлтын қаруы. Білім бар жерде даму, жетілу, кемелдену үрдісі бір сәтке толaстамайды. Н.Ә.Назарбаев ең алдымен елге терең білім керек екенін елдeн бұрын, аңғарып, ерте түсінген тұғырлы тұлғa болды.Сондықтан біз шәкірттердің бойына білім нәрін толтырып, елін сүйер азамат тәрбиелеу  жолында аянбай еңбек етулеріңізге тілектеспіз.

 

Просмотров: 3265


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст