Білім беру саласы:Таным.
Бөлімі:Жаратылыстану.
Тақырыбы:Бөлме гүлдері.
Мақсаты:Білімділік. Бөлме гүлдерімен таныстыру,атауларын айтуды үйрету.
Дамыту: Ойлау,есте сақтау қабілеттерін жетілдіру. Қарапайым тәжірибелерді жүргізу,қызығушылықтарын арттыру. Қол маторикасын дамыту.
Тәрбиелік:Еңбекке,ұқыптылыққа баулу.
Әдіс-тәсілдері:Жұмбақ,сұрақ-жауап,суретпен жұмыс,сергіту сәті,қауіпсіздік ережесін сақтау,тәжірибе жасау,ойын.
Билнгвальді компонент:Гүл-цветок,су-вода.
Көрнекіліктер:Гүлдер(қазтамақ,алоэ,кактус),суреттер,түбектер,тас,топырақ,су,
гүл өсінділері,күрекше,сулы орамал.
Сөздік жұмыс:Бөлме гүлдері,герань,алоэ,кактус
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті. |
Мотивациялық қозғаушылық |
Сәлеметсіңдер ме балалар? Балалар, мен сендерге жұмбақ жасырамын, ал сендер оның жауабын шешуге тырысыңдар. –
2) Өзі сондай нәзік, |
Сәлеметсіз бе? «Гүл»,-деп жауап бреді. |
Ұйымдастыру, |
Балалар,біз бөлме гүлдерін не үшін өсіреміз? кактустың пайдасы компьютерден шыққан, адамға зиянды заттарды озіне жұтады.Міне,бөлме гүлдерінің осындай адамға деген пайдасы бар.Басқа бөлме гүлдерінің де пайдасы бар. Мен айтып кеткен гүлдер бөлмемізде бар ма? Қазір біз тәжірибелік жұмыс жасаймыз.Алдымен қауіп-сіздік ережесін сақтайық. Ескертусіз жылдам қозалуға болмайды,құралдарды орнымен қолданыу керек, олармен ойнауға болмайды. Енді сергіп алайық. Сергіту сәті:
Енді, осы гүлімізді табиғат бұрышына қояйық. Сендер шаршаған шығарсыңдар, ойын ойнайық.Қ/О:Гүл құрастыру.Ойын шарты: Дайын гүл бөлшектерін ретімен дұрыс орналасты-рып гүл құрастыру.Ол гүлдің атын атау. |
Бөлме ауасын тазалау үшін.
Балалар мұқият қарап,тыңдап отырады.
«Иә,бар»,-деп гүлдерді көрсетеді.
Балалар мұқият қарап,тәрбиешінің жұмысын қайталап жасап отырады.
«Жоқ!Оған су құяды»,-деп су құяды.
Балалар гүл бөлшектерін ретімен құрастырып гүлдің атын айтады. |
Рефлексивтік түзетушілік |
Балалар бүгін біз қай гүлдермен таныстық,қандай жұмыс жасадық?
Гүлдердің пайдасы қандай? |
Бөлме гүлдерімен таныстық.Герань,алоэ, гүл отырғыздық. |
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі:Бөлме гүлдерін біледі.
Қандай түініктерді игерді:Гүл атауларын таныды.Гүлді отырғызуды, тәжірибе жасауды үйренді.
Білу керек:Өсімдіктердің пайдасын,айтылған гүлдерді кез-келген жерде танып,атай білуі керек.