«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Макинск қаласының «Балдырған» бөбекжайы» МКҚК-ы
ГККП «Ясли - сад «Балдырған» города Макинск при отделе образования  по Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ашық ұйымдастырылған оқу іс- әрекеті. Тақырыбы: « Бөлме өсімдігі деген не?»

27.11.2019

Білім беру саласы: Таным.

Бөлімі:  Жаратылыстану.

Тақырыбы: « Бөлме өсімдігі деген не?»

Мақсаты:

1.Балалардыңбөлмеөсімдіктерітуралыбілімдерінбекіту.

2.Өсімдіктердісалыстырабілу, олардыңайырмашылығы мен ұқсастығынтабаалу, олардыңөсуінеқажеттіжағдайментаныстыру. Өсімдіктертуралыбілімдеріндамыту.

3.Өсімдіктерді өсіруге.күтугедегенқызығушылықтарынарттыру.

Түрі:кіріктірілгенсабақ

Сөздікжұмыс:  бөлмеөсімдіктері, табиғат, күн, ауа, су, жарық, топырақ, гүлдер

Көрнекіқұралдар: табиғаттыңсуреттері,  слайд, интерактивтітақта, гүлдердің суреттері,ыдыс, гүл, құм,тас.

Әдіс-тәсілдер:  сұрақ-жауап, топпен жұмыс,баяндау

Полингвалды компонент: өсімдік -растение-plant , гүл-цветок-flower,

 

Іс-әрекет кезеңі

            Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Қызығушылығын ояту кезеңі

 

 

 

Өсеміз біз күліп ойнап,

Он саусақтың саласындай.

Өсеміз біз күліп ойнап,

Бір адамның баласындай.

Балалар, бірге шеңбер жасап  тұрып орындайды.

Ұйымдастыру

 

Іздену

 

кезеңі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балаларды топқа бөліп алу.

 

Бөлме өсімдігі деген не?

Балалар, экранға назар аударамыз. Не жайлы көрдіңдер?

-Дұрыс айтасыңдар,  ендеше бүгін біз бөлме өсімдіктерімен танысамыз.

Өсімдіктерге нелер жатады?

-Гүл –өсімдік,ол табиғатқа жатады.

Қандай табиғат түріне жатады?

-Балалар, гүлдер не үшін қажет?

-Гүлдер қайда өседі?

-  Дұрыс балалар, гүлдер екіге бөлінеді: дала гүлдері, бөлме гүлдері. Өсімдіктер өмір сәні, табиғат көркі, дәрі-дәрмек. Олар біздің бөлмемізді тек әдемі етіп көрік беріп қоймай, бөлменің, үйдің ауасын тазартады. Бізге қуаныш сыйлайды, көңіліміз көтеріңкі болады екен.
Барлық өсімдіктер күнді және жарықты жақсы көреді, сондықтан да оларды терезенің алдына қоямыз.
Бөлме гүлдерінің басқа өсімдіктер сияқты тамыры, сабағы, жапырағы және гүлдері бар.

 -Гүлдер әдемі, ұзақ  өсу үшін не қажет?

-Ал мынау  алоэ -өсімдігі.Жапырақтары тікенді болсада,бірақ тікені қолымызға кірмейді. Алоэнің емдік қасиеті бар одан дәрі-дәрмек жасайды Бөлменің энергетикалық қалпын жақсартады. Егерде бір жеріңізді жарақаттап алсаңыз сол жерге осы алоэні кесіп шырынын жақсаңыз тез жазылып кетеді. Қазтамақ бөлме ауасын тазартады. Бөлме ауасындағы шаң тозаңдарды өлтіреді.Жапырағымен құлақ ауруларын емдеуге болады.

Ал мынау  кактус –өсімдігі. Кактус өсімдігін компьютер және теледидар алдына қойса адамға зиянды сәулелерді өзіне қабылдайды. Кактус шырынын жараны тазалауға пайдаланады.Сондықтан да балалар бөлме өсімдіктеріне аса мән беріп , оларды дұрыс күтіп-баптап,ерекше қамқор болу қажет екен.

-Өсімдіктер туралы бейнежазба көрсетіледі.

Билингвальдық компонент: өсімдік- растение- тravel , гүл- цветок- flavers.

-Олай болса, топпен бірге дала және бөлме өсімдіктеріне фотоколлаж жасаймыз.Сары жапырақ тобы дала өсімдігіне, жасыл жапырақ тобы бөлме өсімдігіне жасаймыз.

-Жарайсыңдар, екі топта белсенді болып, жұмыс жасадыңдар!

Сергіту сәті:

Апам үшін күнде мен,

Отын ағаш жарамын.

Су құямын гүлгеде,

Дүкенге де барамын.

Сыпырамын үй ішін,

Жуам, аяқ табақты,

Жылай қалса бөпемді,

Жұбатамын ойнатып.

Топтарға кезектесіп жұмбақ шешкізу

1.Адамдардың бәрі қызығады,

Су құймасаң сәні бұзылады.

2.Жұпар исі еседі,

   Жайнап бақта өседі.

   Қай әріптен басталған?

   Аты не, кім шешеді?

Білімдісіңдер балалар, бұл жұмбақтыңда шешуін таптыңдар.

 

- Екі топта гүл отырғызамыз.

Екі топта тапсырманы белсенді, бірлесе орындау арқылы бөлме өсімдігінің отырғызылу жолдарымен таныстыңдар.Енді бұл гүлімізді табиғат бұрышына қоямыз

 

Қ\о: «Гүлдер»

Шарты: Ойын барысында балалар гүлдер 2,3,4 дегенде айтылған сандарға байланысты бірігуі қажет.

Мақсаты: ойын арқылы балаларды шапшаңдыққа, ептілікке үйрету.

 

Сары және жасыл жапырақтар алып екі топқа бөлінеді.

 

Өсімдіктер жайлы екенін айтады.

 

 

-ағаштар, бұталар, гүлдер

 

-тірі табиғатқа жатады.-гүлдер әдемілік үшін, мерекеде  аналарға  сыйлау үшін керек, гүлдер ауаны тазартады.

 

-далада,

бөлмеде,орманда,суда, тауда.

 

 

-топырақ, су, күннің көзі немесе жылу қажет.

 

Балалар бөлме өсімдіктерінің суретін интерактивті тақтадан көріп тамашалайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар мұқият тыңдап, түсінеді

Балалар үш тілде  қайталап айтады.

 

Топтағы балалар белсенді түрде жұмыс жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

Бірге қайталап айтады.

Қимыл-қозғалыспен келтіріп тұрады

 

 

 

Мұқият тыңдап, шешуін табады.

Шешуі: гүл

Шешуі:Гүл

 

 

Екі топ балалары гүл отырғызып, тәжірибе жасайды.

 

 

Қимыл-қозғалыспен келтіріп тұрады

Балалар ойын шартын бұзбай, қызыға ойнады.

Қорытынды

Балалармен «Ашық микрафон» әдісі арқылы алған білімдерін тиянақтау.

Бүгінгі сабақта  белсене араласқантоптарды, топ ішінде  қатысқан балаларды мадақтап өту.

 

Сұрақтарға жауап береді

 

Күтілетін нәтиже:

Білуге тиіс: Балалар  жалпы өсімдіктер туралы таныйды.

Біледі: Бөлме өсімдігі мен дала өсімдіктерін ажыратады.

Меңгереді: Тапсырмалар орындау арқылы сабақты түсінеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 1542


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст