Білім беру саласы: Денсаулық.
Бөлімі:Қауіпсіз мінез құлық негіздері.
Тақырыбы:Адам денесі. Ми, жүрек, өкпе.
Мақсаты: 1. Адам денесімен және адамның кейбір ішкі құрылыстарыментанысу.
2.Дене мүшелері және ішкі ағзалардың күтімі жайлы ақпарат беру және оларды қорғау әдістерін үйрету.
3. Түрлі ойындар, тәжірибелер жасау арқылы білімдерің кеңейту.
Қолданылған әдіс – тәсіл: Сұрақ – жауап, топпен жұмыс, көрнекілік, слайд, ойын.
Көрнекіліктері: Адам денесінің және ми, жүрек, өкпенің макеттері.
Полингвалды компонент:Адам-.человек- man.
Дене- тело-bodu
Іс – әрекет кезеңдері. |
Тәрбиешінің іс – әрекеті |
Балалардың іс – әрекеті |
Мативациялық қозғаушы
|
Шаттық шеңбері. Денсаулық – ол шыныққан, Барлық дене мүшесі. Денсаулық- ол тыныққан, Жүйке, тамыр жүйесі. Денсаулық- ол күлуің, Көңіл- күйін жадырай, Ешбір жерің ауырмай. |
Балалар ортаға шығып қимыл іс- әрекетпен орындайды. |
Ұйымдастыру шылық- іздену шілік |
– Мен кіммін? Ал, сендер кімсіңдер?
Менің басқа адамға ұқсастығым мен айырмашылығым қандай? Біз ұқсаспыз ба, әртүрліміз бе?
Адам бір-бірінен көзінің, терісінің, шашының түсімен, мұрнының, басының пішінімен, бойының ұзындығымен және т.б. ерекшеленеді. Бірақ олардыбір нәрсе біріктіреді, ол – адам денесінің құрылысы. Слайдтан адам денесінің құрылысын көрсету.
Сонымен қатар адамның ішкі ағзасы бар. Сендер қандайағзаны білесіңдер? Атап беріңдер.
Жұмбақ шешейік: Таппайтын тағат, Тығулы сағат.
Тәрбиеші балаларға кеудесіне қолдарын қойып, жүректің соғуын және оның қалай «қағатынын» сезінуді ұсынады.
Балаларға слайдтан жүректің суретін және макетін көрсету. Тәжірибе жасау.
Қан адам денесінің барлық бөлігінде бар, кез келген дене бөлігін инемен шаншыса, қан тамшысы шығады.
– Адамның жүрегі сияқты үзіліссіз жұмыс істейтін тағы қандай маңызды ағзасы бар, деп ойлайсындар? ол қандай ағза?
Балалар қане барлығымыз мұрындарынды, ауыздарынды жауып демалып көріндерші. Демалуларың қиындай түсті? Ауасыз жер бетінде бірде-бір жаратылыс өмір сүріп, бірде-бір өсімдік өспейді.
Балаларға шар беріледі. ( Тәжірибе жасау)
Сұрақ: Жер бетіндегі ең ақылды, ең күшті кім?
Неліктенадамбарлығынан ақылды? Адам өмірі үшін ең маңызды тағы қандай ағзаны атауға болады? Адамныңбарлықағзасын не басқаруы мүмкін? Адам ағзасыбіруақыттажұмысжасайды. Барлықмүшеніңқызметін ми басқарады.
Балаларға мидың суретің және макетің көрсетемін. – Ми үшін не қауіпті? Неден және қалай басымызды қорғауымыз керек?
Басқатигенқаттысоққыданмидың шайқалуы мүмкін. Ми шайқалғандаадамның басы айналып, құлағышуылдайды, жүрегіайнып, құсуы, басы ауыруы мүмкін. Мұндайжағдайдаміндеттітүрдедәрігергеқаралукерек.
Басқа тиген соққыдан қорғануқұралдары жайлы талқылау және суреттерін қарастыру.
Сергіту сәті: Мынау менің жүрегім, Бәрі осыдан басталған. Мынау басым ақылды, Бәрін осы басқарған. Мынау -менің оң қолым, Мынау –менің сол қолым, Кел балалар, ойнайық, Ойнайық та ойлайық.
Балалар сендердің денсаулықтарынның мықты болуы, ағзаларынның сау болуа өздеріне байланысты. Ол үшін спортпен шұғылданып , пайдалы тамақтар жеуіміз керек. Слайд бойынша әңгімелесу.
Қорытынды: Ойын «Жақсы , жаман»
Мақсаты : Балалардың алған білімдерің есте сақтап қалуға әрекет жасау.
Шарты:Балаларға адамның денсаулығына байланысты суреттер көрсетіледі. Егер сурет пайдалы болса балалар ия деп жауап береді. Егер пайдасыз болса жоқ деп жауап береді.
|
Балалар бір-біріне қарап, қандай айырмашылықтары мен ұқсастықтары барын атайды, бір-бірінен қандай өзгешеліктері барын талқылайды.
Балалар адамның дене құрылысымен танысады. Олтүрлі бөліктерден тұратыны, әрқайсысының өзінің атауыболатыны туралы қорытындыға келеді.
Ми,жүрек, өкпе,тамыр,бауыр т.б
(Жүрек)
Балалар қолдарын сол жақ кеуде тұсына қойып, соғысын тыңдайды.
Өкпе
Ия, дем алу мүмкін емес.
(Адам)
Ми
Миымызды қорғау үшін ауыр соққыдан абай болу керек.
Балалар сергіту сәтін қимыл іс- әрекетпен жасайды
Ойынды балалар қимыл іс- әрекетпен көрсетеді. |
Рефлекстік - үйлесімділік |
Балалар шеңберге жиналады, қол ұстасып, достарына жылы сөздер айтып, барлық адамдарғаденсаулық пен мейірім тілейді. |
.
|
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Адамның ішкі құрылысын және олардың атқаратын қызметің біледі.
Игереді:Өздерінің дене мүшелерің күте алады.
Меңгереді:Тәжірибе жасау арқылы сабақты жақсы меңгерді.