«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Макинск қаласының «Балдырған» бөбекжайы» МКҚК-ы
ГККП «Ясли - сад «Балдырған» города Макинск при отделе образования  по Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ашық ұйымдастырылған оқу іс- әрекеті "Еркетай" ересек тобы. Тәрбиеші: Киккаринова Ш. Б.

08.02.2019

Білім беру саласы:«Таным» «Шығармашылық»

Бөлімі:Жаратылыстану, Аппликация

Тақырыбы: «Қар қандай?» «Аққала»

Мақсаты: Қыс мезгілі туралы түсініктерін кеңейту. Өзіне тән ерекшеліктерін ажырата білуге, өз ойын толық жеткізе білуге үйрету. Қысқы ойындарға қажетті құралдарды атау. Табиғатты аялауға, әсемдікті сезініп, көре білуге тәрбиелеу.Балалардың шығармашылық ойын дамыту.

Оқу іс- әрекетінің түрі: Кіріктірлген сабақ.

Қолданылатын типі: дамыта оқыту, «Тәй-тай» технологиясы.

Әдіс-тәсілдері:Сұрақ-жауап, көрсету, түсіндіру.

Билингвальді компонент: Қыс-зима-winter,аққала-снеговик-showman,

қар-сенег-show.

Көрнекіліктер:Суреттер, слайт,қыс мезгілінің суреттері, аққаланың суреті.

Қызметтің кезең

Тәрбиеші әрекеттері

 

Балалардың әрекеттері

 

Мотивациялық -

түрткі болатын

 

Сәлеметсіздер ме балалар!Балалармен таңғы шаттық шенберін жасау.

Амандасу үлкенге,

Тәрбиенің басы ғой.

Сәлем дейік үлкенге,

Сәлеметсіздер ме, апайлар!

Шаттық шеңберін құрады.

 

Ұйымдық –

іздену

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Билингвальді компонент

 

 

 

 

Слайтпен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ойын:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар мен сендерге өлең жолдарын оқып бергім келіп тұр.

Шанамен зырғып желетін,
Коньки, шаңғы тебетін,
Аққала жасап ойнайтын,
Қай мезгіл деп ойлайсыңдар балалар?

 

-Осы қыс мезгілін үш тілде айтып көрейік.

Қыс- зима-winter, қар- снег-show, аққала- снеговик-showman.

Балалар мен сендерге  бір бейне көрініс көрсеткім келіп тұр, сендер мұқият қараңдар.

-Балалар не туралы бейне көрініс?

-Қардың түсі қандай?

-Қардың пішіндері бірдей ме?

-Қарды қолмен ұстасан не болады?

-Балалар қар қандай жыл мезгілінде болады?

 

Жарайсыңдар балалар қыс мезгілінің

белгілерін білеміз бе?

-Ендеше, боран соққанын қимылмен қалай көрсетеміз?

- Қатты аяз болып, тоңғанда не істейміз?

- Ал, күн шыққанда не істейсіңдер?

 

 

Жарайсыңдар балалар! Енді қыс айларын атайықшы.

-Ал қазір қандай мезгіл?

Балалар мына суреттерге назар аударайық шы? Мына суретте аяздың, бораның және қыстың суреті бейнеленген. Осы әр-бір суретке тоқталып кетейікші.

-Желтоқсан - жылдың аяғы, қыстың басы, ол суық, ызғарлы ай.
- Қаңтар - жыл басы, қыстың ортасы, ол ең қарлы ай, бұл айда қатты суық, үскірік аяз болады.
-Ақпан - жел мен боранның айы. Бұл айда ең ауыр, әрі суық,  борандар көп болады.

 

Сергіту сәтті.

 

-Балалар тындаңдаршы есікті біреу қағып тұрған секілді. Есік қағылап хат тасушы келеді.

Хат тасушы.

-Бұл қай балабақша? Уф әрең жеттім ау.Сіздерге хат келді.

-Рахмет сізге.

-Баратын жерлерім көп.

-Сау болыңыздар балалар.

-Балалар, хатта не жазылған екен, оқып көрейік.

-Сәлеметсіздерме, балалар! Қалдарын қалай? Сендерге хат жолдап отырған Аққала. Балалар сендерден көмек сұраймын. Менің денемді зұлым қасқыр мен қарға бөлшектеп тастады. Денемді құрастырып, біріктіріп беріндерші.Сәлеммен Аққала.

-Балалар біз Аққалаға көмектесемізбе?

-Ал балалар біз Аққалаға көмектеспес бұрын біз сендермен бір ойын ойнайық.

Шарты: Мына дөңгелектерден аққаланы жасау. Қане екі- үш бала шығып аққаланы құрастырамыз.

-Аққала неше бөліктен тұрады?

-Оның бөліктерінің пішіндері қандай?

 

Өте жақсы балалар, осы құрастырған аққаланы енді біз қазір жапсырайық. Екі орталыққа бөлінеміз, мен белгі бергенде, сендер Белсенділік орталықа  барып фишканы таңдандар. Қызыл фишка алған балалар Ғылым орталыққа барасындар, ал сары фишка алған балалар Өнер орталықа барасындар.

Өнер орталығы: Аққаланы жапсырасыңдар.

Ғылым орталығы:су, қар, зертейміз.

Балалар орындарына жиналады.

Сұрақ- жауап:-Қыс мезгілінің ұнайтын және ұнамайтын жақтарын атандаршы?

Жарайсыңдар! Қане кім қыс туралы тақпақ біледі?

Өте жақсы балалар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қыс мезгілі

 

 

 

 


Үш тілде айтады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қар жауады, аяз болады, боран  соғады.

Балалар қолдарын жоғары көтеріп, гуілдейді.Қолдарынқусырап, аяқтарын топырлатады

Алақай, деп қолдарын көтереді.

 

 

 

Желтоқсан, қаңтар, ақпан

Қаңтар айы

 

 

 

Балалар мұқият тыңдайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балдырған-балабақшасы

 

 

 

Балалар қоштасады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Иә көмектесеміз.

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар ойынға кіріседі.

 

Үш бөліктен тұрады

Дөңгелек

 

 

 

 

 

 

Балалар екі орталыққа бөлінеді.

 

 

 

 

Жаңа жыл келді, шанғы, коньки тебеміз, шанамен сырғанаймыз, қар жауады, қар лақтырып ойнаймыз.

Қатты аяз болады, суық жел тұрады,боран соғады.

Аделя

Уақыт мол бөлеміз,
Қыс қызығын көреміз.
Сары аязға шыңдалып,
Шымыр болар денеміз.

 

Альбина

Қар жауғанда топ бала,

Соқты қардан аққала.

Мұрны сәбіз, үп - үшкір,

Көзі көмір, қап - қара.

 

Ясмин

Қар жауады жапалақтап,

Дала аппақ қарашы.

Шаңғыменен ойнаймыз біз,

Қыс келбеті тамаша.

 

Айдана

Көкті бұлт тұмшалап

Жер ақ тон киеді

Шұнақ аяз шымшылап

Ақ бетінен сүйеді

Құлақтарын үсіткен

Шынақпаған қай бала?

Осы болар қыс деген

Айтсақ жауап жай ғана.

 

Рефлекстік –

Түзету

-Қорытынды: Балалар, бүгін біз жылдың қай мезгілі туралы әңгімелестік?
-Бізге бүгін қонаққа кім келді?
-Ғылым орталығында сендер не істедіңдер?

-Ал өнер орталығында не жасадындар?

-Жарайсыңдар, сендер бүгін белсенді қатыстыңдар, енді келген қонақтарымызбен қоштасайық.

Қыс мезгілі

 

 

Хат тасушы

Қарды, суды бақыладық және тәжірбие жасадық.

Аққаланы жапсырдық

 

Сауболыңыздар апайлар.

 

Күтілетін нәтиже

Білу керек :  Қыс мезгілінің ерекшеліктерін, табиғат құбылыстарын.

Нені  игерді : Табиғатқа қамқорлықпен қарауға, дәстүрден тыс әдіс- тәсілдер қолдану  арқылы  мақтамен игерді.

Нені білді: Қардың қасиеттерін біледі. ( мамық, ұлпа, суық, ериді, жылтырайды, суға айналатынын білді.)

 

 

Просмотров: 1207


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст