«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Макинск қаласының «Балдырған» бөбекжайы» МКҚК-ы
ГККП «Ясли - сад «Балдырған» города Макинск при отделе образования  по Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ашық ұйымдастырылған оқу іс- әрекеті "Балапан" ІІ кіші тобы. Тәрбиеші: Текен Құралай

07.02.2019

Білім беру саласы:  Әлеумет , Шығармашылық.                                         

Бөлімі: Қоршаған орта , Сурет

Тақырыбы: Табиғат әлемі , Қар

Мақсаты: Табиғат әлемін  тани білу және қар бейнесін  сала білу. Танымдық қабілетін, ой қиялын дамыту, сөздік қорын дамыту, .Адамгершілік рухани құндылықтарын қалыптастыру.

Әдіс -тәсілдер : АКТ , сыни тұрғыда ой қозғау , тәй-тәй технологиясы , дәстүрлі емес  тәсіл арқылы сурет салу , ойындар

Көрнекі құралдар: Суреттер,бейне жазбалар, мнемосызба ,ағаштар ,лупа  және тәжірбиеге арналған заттар                                                                                                                                                            

Билингвалды  компонент:  қыс-зима , қар снег   табиғат-   природа

 

 

   Тәрбиеші  іс-  әрекет

Балалардың іс-әрекеті.

Мотивациялық    қозғаушылық.

 

 

Шаттық шенбер

Салем   мейрімді алтын күн Салем   менің отаным  Қазақстан                    Салем                менің          достарым

Шаттық шеңберге  тұрып,    бірге  қайталап  айтады.

Ұйымдастырушылық  ізденістік

 

 

Сыни  тұрғыда сұрақтар  қою.

" Ғажайып ағаш "  ойынын ойнау арқылы  табиғат  әлемін білу.

 Тіл  ұстарту тәсілі :

 Ғат ,ғат  табиғат

Әле ,әле әлемі

 Жұмбақ  шешу :

 Жер  беті  аппақ ,

Аққала да  жасаймыз. 

 Ол не ?

 Екі орталыққа бөліну

 Шығармашылық  орталығы :

 Табиғат  әлемін    қар бейнесіне  бояаймыз  . Жасыл түсті  алған  балалар  барады.

 Ғылым  орталығы :

 Қарды  ұсап   көру , жыл суығын  білу, Лупамен   көру арқылы  лас  екенін  байқау , жылы су құйып  қардың  еруін білу.                                                .Сергіту сәті                            Қар жауды , қар жауды.        Қалың  орман  қар басты. ..Шанғыменен  сырғанап,           Қар  лақтырып  ойнаймыз.               

Қай  мезгіл  деп  ойлайсыңдар балалар? Қы с мезгілінің  бір қызықты  ойынын    ойнайық           ".Мені    көр"ойыны   аққалада  не жоқ  балалар   тауып    жасау                                                 "  "Кім тапқыр " ойнын ойнау арқылы    табиғаттқа    нелер  жатады   білу.

Балалар жауап береді.                                                                                   Ойын шарты бойынша ойнайды , қағаз бетіне  табиғатқа жататын суреттерді  жапсыру   арқылы табиғат әлемі  туралы  жаңа   ұғымды біледі.

                                                        

.Қайталап айтады

Жұмбақ шешеді.  қар  деп айтады.

 

 

 

 

 Табиғат әлеміне қар суретін салады

 

Тәжірбие арқылы қар туралы біледі.

 

 

Балалар қимыл  іс әрекет жасайды                                            Қыс.

  Мұрынын ,көзін аузын  салады.                           Саусақ мотарикасын   дамыту   арқылы, табиғатқа  нелер жатады тауып  қойады.

Рефлексиялық  түзетушілік.

"Тілші ойнын" ойнау арқылы сабақты қортындылау.

Әр бала тілші болып микрофон ұстап балаларға сұрақ қояды.Балалар  бір бірден шығып жауап береді.

 

Ненің  суретін  салдыңдар? Сурет салған жақсы ма?

Қазір қай мезгіл сурет?  Қарды жеуге бола ма   ?  Табиғатқа нелер жатады?

 

                                                  Күтілетін  нәтиже:

Біледі: .Табиғат  әлеміне  не жатады біледі ,   Өзіне деген сенімділікті  білді.Тіл байлығын, сөздік қорын,  ой  қиялын  дамыту арқылы  өзін - өзі   дамыта білді.

Игерді: . Ойынды шарты бойыншаойынды  ойнауды игереді.

Меңгере.Өзін - өзі бағалауды   меңгерді. Дәстүрден тыс әдістерді қолдану арқылы  бейнелеу өнерінің техникасын менгереді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 1260


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст