Күні:15.01.2019ж
Білім беру саласы: Коммуникация
Бөлім: ағылшын тілі
Тақырыбы: Healthy and tasty
Мақсаты:
білімділік:Балаларға пайдалы тағамдар туралы түсіндіру.
дамытушылық:сөздік қорын кеңейту,сөйлеу дағдыларын дамыту.
тәрбиелік: балалардың қызығушылықтарынарттыру
Қолданылатын көрнекіліктер мен құрал-жабдықтар: интерактивті тақта,үн таспа,суреттер.
Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, интерактивтік ойындар.
Билингвальды компонент: milk-сүт, bread-нан, cheese-ірімшік, chocolate-шоколад, corn flakes-жүгері ұнтағы, an egg-жұмыртқа, butter-сары май.
Оқу іс – әрекетінің кезеңдері |
Педагогтің іс – әрекеті |
Балалардың іс - әрекеті |
Мотивациялық - қозғаушылық |
Педагог балалармен амандасады: -Hello, children. -How are you today?Балалар бүгінгі біздің оқу-іс әректіміз өте ерекше болғалы тұр,себебі сендердің ағылшын тілін қалай меңгергендеріңді білу үшін бізге бүгін қонақтар келіп отыр қане алдымен амандасып алайық..«Шаттық шеңбері» Hello, hello, how are you today? |
Балалар шаттық шеңбер жасайды. |
Ұйымдастырушылық - ізденістік |
1.Look at the pictures. What will you have a talk about today? (Суреттерге назар аударамыз. Бүгін біз не туралы сөйлесеміз?) (Интерактивтік тақтамен жұмыс) Yes, today we’ll have a talk about food.(Иә, бүгін біз азық-түлік жайлы сөйлесміз.) Milk, Cheese, butter, bread, an egg, corn-flakes, chocolate. 2. Phonetic drill. Мұғалім балаларға тақпақты қайталауға ұсынады. I like to eat I like to eggs, I like to fish. I like cakes and biscuits In fact I like to eat.. 3.Тақтамен жұмыс
4. Сергіту сәті.
5. Суретппен жұмыс.
Мұғалім тақырыпқа байланысты көрнекіліктерді пайдлана отырып, сұрақтар қояды.
What is it? (Бұл не?) What color is it? (Түсі қандай?) 6. Phonetic training. (disk working) Excuse me, can I have some bread, please? Here you are. Excuse me, can I have some butter and cheese, please? Here you are.
|
Мұғаліммен бірге тағамдардың атауларын ағылшын тілінде айту.
Оқушылардың жауаптары.
Балалар кезекпен тақтаға шығып ағылшын тілінде тағамдарды атап береді.
Балалар Интерактивтік тақтаға қарап қайталайды.
Балалар бір-бірден шығып суретке қарап тағамдардың түстерін ағылшынша атап береді.
Балалар суретке қарап үн таспаны тыңдап сөздерді естеріне сақтайды. |
Рефлексиялық түзетушілік |
Ас мәзірін құру ойын арқылы сабақты қорыту. |
Балалар екі топқа бөлініп ас мәзірін құрады. |
Күтілетін нәтижелер:
Білуге тиіс: Тағамдар туралы білу керек.
Түсінуі керек:Тағамдардың пайдасын.
Көрсете білу: Тағамдардың түстерін атау.