«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Макинск қаласының «Балдырған» бөбекжайы» МКҚК-ы
ГККП «Ясли - сад «Балдырған» города Макинск при отделе образования  по Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ашық ұйымдастырылған оқу іс- әрекеті "Жауқазын" мектепалды даярлық тобы. Тәрбиеші: Казкенова Ә. Ж.

04.02.2019

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

                                                                             

Күні: 26.11.2018ж.

Білім беру саласы: Таным.

Бөлімі: Математика.

Тақырыбы: Анама көмектесемін. Фигуралар тізбегі.

Мақсаты: 1. Фигуралар  тізбегін  орналастырып, жалғастыруға үйрету.

2.Аналарына көмектесу арқылы фигуралар тізбегін  естеріне сақтауға баулу.

3. Тапсырмаларды орындату арқылы білімдерін жетілдіру.

Сөздік жұмыс: Дөңгелек, үшбұрыш, төртбұрыш.

Қолданылған әдіс – тәсіл: Сұрақ – жауап, топпен жұмыс, көрнекілік, видео, ойын.

Көрнекіліктері:  Геометриялық фигуралар.

Билингвальды компонент: Ана-мама-mother.

 

Іс – әрекет кезеңдері.

Тәрбиешінің іс – әрекеті

Балалардың

іс – әрекеті

Мативациялық қозғаушы

 

Шаттық шеңбері.

Оқып білім аламыз,

Біз көңілді баламыз.

Бәрін біліп аламыз,

Тапқыр ,алғыр боламыз.

Балалар ортаға шығып қимыл іс- әрекетпен орындайды.

Ұйымдастыру

шылық- іздену

шілік

 

Жұмбақ жасыр.

 Допқа өзі ұқсайтын,

 Ерекше бір пішін бар.

 Атын оның атаңдар.

 

- Балалар шеңбер деген фигура . Сендер тағы қандай фигураларды білесіңдер.

Тәрбиеші фигураларды тақтаға іледі.

- Балалар бүгінгі біздің оқу – іс әрекетіміз  фигураларға байланысты болмақ. Фигуралардың белгілі бір заңдылықпен орналасуын , фигуралар тізбегі деп атайды.

 

Біз неге үшбұрыш деп айтамыз?

 

 

Төртбұрыш деп неге айтамыз?

 

 

Ал шеңбер деп неге айтамыз?

 

 

 

 

Балаларға тақырыпқа сай видео көрсетіледі.

- Балалар барлығымыз  экранға қараймыз.

 

Осы кезде есік қағылады. Топқа Еркеназ  бен Аделяның аналары кіреді,   қолдарында печенье пісіруге дайындалған қамыр бар.

-Сәлеметсіндер ме балалар ?

 

-Балалар бізге сендердің көмектерін керек. Бізге тез арада печенье дайындау керек. Сендер бізге көмектесесіндер ме?

 

Тәрбиеші:

Балалар сендер үйде аналарына көмектесесіндер ме?

Ендеше төрлетіңіздер ,біздің балалар сіздерге тез арада көмектеседі.

 

-Балалар аналарымыз қамырларын жайып дайындалғанша біз оқулықтағы тапсырмаларды орындайық.

1-ші тапсырма .

Орналасу ретіне қара. Жалғастыр.

2-ші тапсырма.

Фигуралар тізбегін боя.

 

 

-Біздің аналарымыз да дайын болыпты.

Аналар балаларға пішіндерге ұқсайтын арнайы қалыптар таратып береді. (қауіпсіздік ережесі ескеріледі)

 

 

 -Рахмет, сендерге балалар . Сендердің көмектерінмен біз тез арада печеньелерді дайындап шықтық.

Енді біз печеньелерді сендерге пісіріп, дайындап әкелеміз.

Аналар шығып кетеді.

-Тәрбиеші:

Балалар сендер бұл тапсырманы да жақсы орындап шықтындар .

Сендер шаршаған боларсындар , сондықтан денемізді біраз сергітіп алайық.

Сергіту сәті.

Бойды сергек тік ұста,

Емін –еркін тыныста.

Демінді ішке тез алда,

Оң қолыңды соз алға.

Қол ұшына қара да,Үшбұрыш сыз ауада.

Сол қолың бос тұрмасын,

Шеңбер жасап тынбасын.

 

-Өте жақсы балалар. Енді дәптеріміздегі қалған тапсырманы орындайық.

 

3-ші тапсырма

Фигуралар тізбегін жалғастыр .

4-ші тапсырма

Әр қатардағы артық затты тауып, қоршап сыз.

 

Осы кезде аналар кіреді.

-Балалар міне біздің тәтті печеньелеріміз де дайын болды. Ендеше мына печеньелерді пішіндеріне байланысты тарелкаларға салайық.

 Аналар балаларды мақтап, рахмет айтып шығып кетеді.

Тәрбиеші

- Балалар бүгін сендер көп жұмыс істедіңдер , шаршаған шығарсындар ?

 

 

Балалар шеңбер деп жауап береді.

 

 

 Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек.

 

 

 

 

 

 

Өйткені оның үш бұрышы, үш қабырғасы және үш төбесі болады.

 

Өйткені оның төрт бұрышы, төрт қабырғасы бар.

 

Себебі шеңберде ешқандай бұрыш жоқ.

Балалардың назары экранда болады.

 

 

 

 

Сәлеметсіздер ме.

 

 

 

Әрине көмектесеміз.

 

 

Балалар аналарына үй шаруасына көмектесетіңдерін айтады.

 

 

 

 

Балалар тапсырмаларды орындайды.

 

 

 

Балалар арнайы қалыппен печеньелерді кесіп алады да табаға орналастырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар тәрбиешімен бірге қимыл іс-әрекетпен орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар печеньелерді тарелкаларға салады.

 

 

 

 

Жоқ шаршаған жоқпыз.

Рефлекстік -

үйлесімділік

Ендеше мен сендерге мозайкалар таратып беремін, сендер бұл мозайкалардан пішіндер құрастырасындар.

-Өте жақсы балалар сендерге көп рахмет.

 -Балалар сендерге бүгінгі оқу іс- әрекетіміз ұнады ма?

-Ендеше өз көңіл – күйлерінді мына смайликтер арқылы көрсетуге болады.

 

 

Балалар пішіндерді құрастырады.

 

 

Ия, ұнады.

 

Балалар смайлик арқылы көңіл күйлерін білдіреді. Смайликтерді тақтаға жабыстырады.

 

 

Күтілетін нәтиже:

Біледі: Геометриялық фигураларды біледі.

Игереді: Дәптермен таза, ұқыпты жұмы жасай алады.

Меңгереді: Аналарына үй шаруасына көмектесуді меңгерді.

 

 

 

 

Просмотров: 857


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст