Тулебаева Асия Турсунбаевна
«Құлагер» мектепалды даярлық
тобының тәрбиешісі
Білім беру саласы: «Қатынас»
Бөлімі: «Сөйлеуді дамыту»
Сабақтың тақырыбы: «Қысқы орман» .
Мақсаты: Балалардың қыс мезгілі туралы білімдерін тиянақтау, жыл мезгілдеріне байланысты өзгерістерді бақылап ажырата білуге, қысқы табиғат көрінісін, қысқы ойын түрлерін, жаңа жыл туралы әңгімелеп айту арқылы байланыстырып сөйлеуге үйрету. Жеке тәжірибесінен әңгіме құрастыруды жетілдіру.
Оқу қызметі қарым - қатынасы арқылы балаларды достыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Керекті құралдар: «Қысқы орман» суреті, жабайы аңдардың суреттері,слайд.
Сабақтың түрі:Жаңа сабақ.
Сабақтың әдіс-тәсілі;Сұрақ жауап, түсіндіру, жұмбақ жасыру,ойындар, топқа бөлу
Жаңа сөздер: қысқы орман
Іс-әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс- әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Қызығушылық ояту кезеңі |
-Балалар, бүгін бізде ерекше күн. Бізге қонақа апай келіп отыр. Салем саған, Алтын күн! Салем саған, Көк аспан! Салем саған, Жер анна! Салем саған достарым!
|
Балалар шеңберге тұрып орындайды |
|
Жұмбақ:
|
Қыс Балалар; желтоқсан,қаңтар,ақпан. |
Қорытынды түзетушілік кезеңі
|
-Балалар қыс мезгілінде табиғатта қандай – өзгерістер болады?
Балалар ортаға шығып көргендерін әңгімелеп айтып береді. Орманда ағаштар өте көп. Қар бәрін басып тастады. -Сендер қысқы орманда болдыңдар ма? (слайд конверт) - Бүгін бізге ормандағы қояннан хат келді. Ол өзінің көжектері орманда адасып кеткенін,көмек керек екенін жазыпты. - Көжектерге көмектесеміз ба? Ол үшін балалар, мына сандықшаның ішіндегі тапсырмаларды орындауымыз керек. Ең алдымен біз тапсырмаларды орындаймыз. Осы тапсырмаларды орындап отырып орманға барамыз. 1- тапсырма Қысқы орманға бару үшін қалың киіну керек.Сен орманға бару ушін не киер едің? Суреттердің ішінен таңдап белгіле және ата. Бұлар қандай киім? -Дұрыс 2-тапсырма. Балалар қысқы орманды қазір қалың қар басып қалған. Өзендер мұз болып қатып жатыр. Орманға бару үшін бізге қандай құралдар қажет? Суретке қарап таңдап көрсет. Неге бұл заттарды таңдағаныңды түсіндір. Сөйлемді жалғастырып айт. Омбы қарда шаңғымен... сырғанаймыз Мұздан коньки... тебеміз Шанамен жотадан... зулаймыз. Құлпынайы көп екен. Теріп-теріп алайық, Қалтамызға салайық. 3-тапсырма Балалар, біз орманға келіп қалдық. Не көріп тұрмыз? Орманда қандай ағаштар өседі? Атап айтыңдар Олардың жапырағы жоқ, қай ағаш екенін қалай танимыз? (Әрине бұтағы мен діңінен) Көптілділік; шырша-eлка- (Суреттер көрсету) Д/ойын «Қай сөз түсіп қалды»; (Күн) .... суытты (Қар) .... жауды Өзенде ....( мұз( қатты Бұталарды .... (қырау) басты Әліппе дәптермен жұмыс; 4-ші тапсырма «Ненің ізі» ойыны. Қайсысы ненің ізі екенін қосып көрсет.
Балалар біздер қай жаққа серуенге бардық? Орманнан не көрдіңдер? Кімге көмектестіңдер? Сендерге серуен ұнады ма? Міне балалар «Қысқы ормандағы » саяхатымыз аяқталды.Барлықтарыңыз сабаққа жақсы қатыстыңыздар. |
Қар жауады,боран болады,аяз соғады,күн суытады.
Дем алу жаттығуын жасайды.
Қысқы орман жайлы айтылған
Балалар көргендерін айтып береді.
Қоянға көмектесуге дайын екендерін айтады. -Иа
Балалар орындарына отырып тапсырмаларды орындауға кіріседі.
-Балалар: -қысқы киім
Балалар дәптер бойынша жұмыс жасайды.
Жауап айтады
Сергіту сәтін қимылмен орындайды.
Ағаштарды Атап айтыңдар
Ойынға жарыса отырып қатысты
Іздерді табу арқылы жануарларды атайды.
Қайталап айтып отырады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: «Қысқы орман» тыныс-тіршілігінің ерекшелігін.
Түсінеді: Табиғатқа, қоршаған ортаға қамқорлық жасау.
Игерді: Сурет бойыншаәңгіме құрастыруды игерді.