«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Макинск қаласының «Балдырған» бөбекжайы» МКҚК-ы
ГККП «Ясли - сад «Балдырған» города Макинск при отделе образования  по Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Технологиялық карта

29.11.2018

Білім беру cаласы: «Таным» « Шығармашылық»

Бөлімдері: Математика.   Сурет салу.

Тақырыбы: Сандарды ретімен санау.  Кемпірқосақ.

Мақсаты: 1 – 10 – дейінгі көлеміндегі сандарды ретімен атауға, әр бір санның

алдындағы және келесі санды дұрыс айта білуге үйрету.

Сандарды тура және кері санау

дағдыларын ары қарай дамыту, математикаға қызығушылығын арттыру.

Балалардың ойлау, қабілеттерін, білімін математикалық ойындар арқылы қалыптастыру. Шығармашылыққа қызығушылығын арттыру. Кемпірқосақ суретін салуды үйрету.

Оқу іс – әрекетінің түрі: Кіріктірілген сабақ

Қолданылатын типі: дамыта оқыту,  «тәй – тәй» технологиясы.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер: сұрақ – жауап, дидактикалық – қимылдық ойын, санамақтар.

Билингвальды  компонент: бір – один, екі – два, үш – три, төрт – четыре, бес – пять, алты - шесть,

жеті - семь, сегіз - восемь, тоғыз - девять, он - десять.

Көрнекіліктер:  үлестірмелі карточкалар, сандар, пішіндер.

 

       Іс - әрекет

        кезеңдері                                         

              Тәрбиеші әрекеті

 Балалардың іс - әрекеті

 

 

    Мотивациялық-    

     қозғаушылық

     Шаттық

шеңбер

Күннің көзі

ашылып

Көкке  шуақ шашылып

Құтты қонақ

келіпті

Төрімізге еніпті

Амандасу үлкенге

Тәрбиенің басы

ғой

Ал қанекей

бәріміз

Сәлем дейік

үлкенге

Сәлемететсіздер

ме?

-Қазір қай мезгіл?

-Күз мезгілінің неше айы бар?

- Күз айларын кім атайды?                                                   

                        

- Бір аптада неше күн бар?

- Апта күндерін атайық

-Сендер неше күн

балабақшаға келесіңдер?

-Неше күн

демаласыңдар?

-Апта туралы

санамақтар білесіңдерме?

Дүйсенбіде доп

ойнадық қорада

Сейсенбіде серуен

құрдық далада

Сәрсенбіде сурет

салдық сәнді етіп

Бейсенбіде би

биледік әндетіп

Жұма күні жидек

тердік қыратта

Сенбі күні кино

көрдік клубта

Жексенбіде үйде

болып дем алдық

Осылайша өте

шықты бір апта.

Тақтамен жұмыс:

-Карточкадағы

заттарды санап, қанша екенін цифрмен сандарды қойып орналастыру.

- Балалар, біз

нешеге дейін санап білеміз?

- Ендеше бірден

онға дейін қазақ тілінде, орыс тілінде, ағылшын тілінде тура және кері санап

көрейік.

- Балалар қандай

геометриялық пішіндерді білесіңдер?

- Бұл қандай пішін?

- Неге үшбұрыш

деп атаймыз?

- Үш бұрыш қандай

санға сәйкес келеді?

-Үшбұрыштың түсі

қандай екен?

-Үшбұрыштың

көлемі қандай?

- Үшбұрыштар неге

ұқсайды екен?

- Бұл қандай пішін?

- Неге төртбұрыш

деп атаймыз?

- Төртбұрыш

қандай санға сәйкес келеді?

- Төртбұрыштың

түсі қандай?

- Төртбұрыш неге

ұқсайды екен?

- Төртбұрыштың

көлемі қандай?

- Бұл қандай пішін?

- Түсі қандай

екен?

- Шеңбер неге

ұқсайды?

- Осы пішіндерде

қандай түстер бар?

- Дұрыс

айтасыңдар балалар.

- Балалар жұмбақ

жасырамын?

  Жаңбыр жауып басылды

  Аспан шайдай ашылды

  Қызыл, сары, жасылды.

  Көкте бір зат асылды.

-Балалар

кемпірқосақ жауыннан кейін көрінетін ерекше құбылыс.

-Түстерін атап

өтейікші?

- Балалар, сендер

кемпірқосақ шыққан соң қандай көңіл күйде болар едіңдер?

 Сергіту

сәті «Жұмыр қылыш»

Қәзір біз, балалар, белсенділік орталығына барып,

белгілер арқылы бөлініп, жұмыс жасаймыз.

1-Есеп орталығында – әрі қарай сандарды санап, сурет

бойынша жұмыс жасайды.

2- Өнер орталығындағы балалар, дәстүрлі емес түрін

қолданады, мақталы таяқшамен кемпірқосақтың суретін салады.

-Балалар 1 –

10-ға дейінгі сандарды тақтаға іліп, сандарға байланысты санамақтар айтады.

         Логикалық

ойын:

Ағашта 2 құс

отыр, оған 2-еуі ұшып келді, ағашта неше құс 

бар?

Әр суретте қанша

жеміс бар цифрдың түсімен жемісті белгіле.

«Бауырсақтың үйі»

ойын белгілермен үйін табу керек.

Дүкеннен анам

дөңгелек 4-доп алып келді, оның екеуін ініме бердім. Менде неше доп қалды?

Себетте 3-алма

Табақта 2-алма

Қосқанда барлығы

болады неше алма?

Қоянның құлағы

нешеу?

Балалар қоңырау

үнімен өз орындарына жайғасады.

Ойын: « Қатар санды тап»

Шарты: Балалар шеңбер бойымен әуен ырғағымен жүріп, әуен

тоқтағанда, қатар сандар ретімен тұрады.

Қорытынды:

Балалар, сендерге

ұйымдастырылған оқу іс- әрекеті ұнадыма?

 

 

 

Шаттық шеңберін орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

-күз

- күзде 3 ай бар.

қыркүйек,қазан,қараша

-7 күн бар

дүйсенбі,сейсенбі,сәрсенбі

сәрсенбі,бейсенбі,жұма,сенбі

жексенбі.

-Бес күн келеміз

-Екі күн

демаламыз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 1 ден 10 ға дейін

 

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10.

10,9,8,7,6,5,4,3,2,1.

 

-үшбұрыш,төртбұрыш,

дөңгелек,тік төртбұрыш.

-бұл үшбұрыш.

-себебі оның

үшбұрышы бар

 -үш санына сәйкес    

 

-қызыл үшбұрыш

- үлкен, кіші

- үйдің шатырына.

 

- бұл төртбұрыш

- оның төртбұрышы

бар.

- төрт санына

сәйкес

 

- көк төртбұрыш.

- терезеге,

теледидарға.                    -үлкен,

кіші.

-бұл шеңбер

 -жасыл шеңбер

- алмаға, күнге

- қызыл, сары,

көк, жасыл

-күлгін, ақшыл

көк, ақшыл сары.

 

 

 

 

-Кемпірқосақ

 

 

-сары,жасыл,қызыл,қызғылт

сары,көк,көгілдір

 

-көңілді,

қуанышты боламыз.

- музыка әуенмен

сергіп алады.

 

 

 

 

-балалар

орталықтарда өз жұмыстарын орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

-балалар

санамақтар айтады.

 

 

 

-төрт құс.

 

-1.2.3.4

 

 

 

 

-екі доп қалды

 

 

 

-бес алма болады.

-екі құлағы бар.

 

 

 

Ойынға белсене

қатысып,қызығушылықтарын оятады.

 

 

балалар өз

ойларымен бөліседі.

 

 Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: 1-ден 10-ға дейін тура және кері санай біледі.

Қандай

түсініктерді игерді: Сұрақтарға жауап беріп,тапсырмаларды ынтамен орындайды.

Білу керек: Пішіндерді ажыратып,көлемін айыра білу керек.

Толтырған тәрбиеші: Ж.Ж.Джетибаева.    

 

Просмотров: 491


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст