«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Макинск қаласының «Балдырған» бөбекжайы» МКҚК-ы
ГККП «Ясли - сад «Балдырған» города Макинск при отделе образования  по Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Геометриялық пішіндер» aшық ұйымдастырылған оқу қызметі

10.11.2021

Білім беру саласы:Таным

Бөлімі: Математика негздері

Тақырыбы: «Геометриялық пішіндер»

Мақсаты: Балаларға геометриялық пішіндерді таныстыру арқылы,пішіндерді ажырата білуге үйрету.Түсін көлемін білу.Ойлау қәбілеттерін дамыту.Балаларды ізеттілікке,ұжымдыққа тәрбиелеу.Есте сақтау қабілетін арттыру.

Көрнекіліктер: Үлестірмелі материалдар,пішіндер, қағаз майлық,су,гиокант тақтайшасы,фетрдан жасалған кілемше,планшет

Сөздік жұмыс: Ұшбұрыш,тіктөртбұрыш,дөңгелек,шаршы

Биингвальді компонент; Ұшбұрыш-треугольник,тіктөртбұрыш-прямоуольник,дөңгелек-круглый,шаршы-квадрат.

Әдіс-тәсілдер: Әңгіме,түсіндіру,сұрақ-жауап,ойын.

Балалар топта пішіндермен ойнап отырады.

Тәрбиеші: Балалар  сәлеметсіңдерме!

Сендер немен айналысып отырсыңдар?

Балалар: біз пішіндермен  ойнап отырмыз.

Тәрбиеші: Балалар,сендер бұл пішіндердің сырларымен ерекшеліктері бар екенін білесіңдерме?

Балалар: Жоқ

Тәрбиеші:Олай болса,біз бұл пішіндерді бірге зерттеп,бақлап көрсек қайтеді?

Балалар: жақсы апай

Олай болса  ортаға бері жақындап келеміз.

Балалар алдымызда ыдыста қағаз майлықтың астында  қандай пішін жасырынғанын білгілеріңіз келеме?

Балалар: иә

Тәрбиеші: Ендіше ыдыста тұрған суды қағаз майлықтың үстіне құямыз.

Балалар ыдыста қандай пішінді көріп тұрсыңдар?

 (Балалар қандай пішін жасырынғанын айта бастайды)

Жарайсыңдар балалар

Балалар менің қолымдағы қандай пішін?

Орыс тілінде;  Ұшбұрыш-треугольник,тіктөртбұрыш-прямоуольник,дөңгелек-круглый,шаршы-квадрат  деп аталады.

Балалар біз енді слайдқа қарап пішіндердің түсін және пішіндерге  ұқсас заттарды табамыз.

(слайдқа қарап балалар пішіндерге ұқсас заттарды және түсін айта бастайды)

Сендер шаршаған шығарсыңдар енді біз  «Кім жылдам»ойынын ойнайық.

Қолымыздағы планшет арқылы ұқсас заттар мен жемістерді тауып пішіндердің жанындағы бос ұяшыққа орналастырамыз.

Балалар сендерге ойын ұнадыма?

Олай болса біз тағыда бір ойын ойнап көрейік.

Ойынның аты: «Ұйқасын тап»

Тәрбиеші пішіндерді рет ретімен айтып отырады.

Балалар алдарындағы жуан және жіңішке жолақтарға пішіндерді орналастырады.

Балалар шаршаған шығарсыңдар  сергіту сәтін жасайық.

Сергіту сәті:

Топтармен жұмыс

Ойынның  аты: «Көңілді пішіндер».

Балалар алдарындағы суретке қарап қандай пішіндерден құралғанын айтып қасиетін түсіндіреді.

1-топ: Зымыран құрастырады.

2-топ: Үй құрастырады.

Жарайсыңдар балалар енді біз орынымызға отырамыз.

Алдымызда тұрған әдемі тақтайшаға созылмалы жіптер арқылы пішіндердің бейнесін жасаймыз.(Геокантпен жұмыс)

Қандай пішінді бенелегенін балалар айта бастайды.

Жарайсыңдар балалар

Балалар казір жылдың қандай мезгілі?

Күз

Күз айында ауа райы қандай болады?

Күн салқын болады

Күннің суық болғанда құстар қайда ұшады?

Жыллы жаққа ұшып кетеді

Балалар біз құстарға тоңып қалмау ұшын ұя жасайық.

Балалар жасап жатқан ұяның қандай пішіндермен жасалатынын атап өтеді.

(Воскобович кілемшесі)

Просмотров: 349


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст