«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Макинск қаласының «Балдырған» бөбекжайы» МКҚК-ы
ГККП «Ясли - сад «Балдырған» города Макинск при отделе образования  по Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Дене шынықтыру пәнінің ұйымдастырылған оқу – іс әрекеті

26.05.2021

Тақырыбы:  «80-120 метр үздіксіз 2-3 минут жүгіру. Аяғын жоғары көтеріп астынан шапалақтауда тепе-теңдікті сақтау. Бір аяғымен сызықтан секіру. »

 

Мақсаты:

1) Білімділік міндеттері: 80-120 метр үздіксіз 2-3 минут жүгіруді, аяғын жоғары көтеріп астынан шапалақтауда тепе-теңдікті сақтауді , бір аяғымен сызықтан секіруді үйрету,дамыту;

2)Дамытушылық міндеттері:  Балалардың жылдамдықтарын, ептіліктерін және икемділік қасиеттерін дамыту;

3)Тәрбиелеушілік міндеттері:  Спортқа деген қызығушылықтарын арттыру;

 

Керекті құрал – жабдықтар: Гимнастикалық таяқшалар,секірмелі доп, фишка,ысқырғыш.

 

 

Іс - әрекет кезеңдері

Дене шынықтыру нұсқаушысының іс - әрекеті

Балалардың іс - әрекеті

Мотивациялық козғаушы

 

 

 

 

 

Іздестіру үйымдастыру.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа  оқу іс-

әрекеті

 

 

 

 

 

 

 

Эстафета

 

 

Қимыл қозғалыс ойыны

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексивті

түзетушілік

 

 

 

 

Қорытынды

 

 

 

 

Балалармен амандасып, оқу іс- әрекетінің  мақсатымен  таныстыру;

Ойындар арқылы дамыту жаттығуларын жасау.

 

Жалпы дамыту жаттығулары:

а) б.қ. екі аяқ иық көлемінде алшақ ұстап, екі қолымызды белге қоямыз, басымызды оңға, солға, төмен және жоғары иеміз. 2-3 рет қайталаймыз.

б) б.қ. екі аяқ иық көлемінде алшақ ұстап, екі қолымызды кеуде тұсында ұстаймыз бір-екі дегенде қолмызды алға жартылай, үш-төрт дегенде оңға, солға толық ашамыз. 2-3 рет қайталаймыз.

 

Негізгі қимыл қозғалыс жаттығулары:

 а) Қолды жоғары көтеріп аяқтың ұшымен жүру.

ә) Қолды желкеге қойып өкшемен жүру.

б) Қолды белге қойып аяқтың сырт жағымен жүру.

Жануарлардың қимылдарын көрсету:

 

а) Қоян – екі  аяқты бірге қосып, секіреді.

ә) Піл – төрт аяқтап жүру, тізелерін тік ұстау.

б) Өрмекші – артымызбен қол аяқпен жүру.

в) Бақаларға ұқсап секіру, отырып қолымызды жерге тигізеді секіргенде шапалақтап ұру.

 

80-120 метр үздіксіз 2-3 минут жүгіру.

 

Аяғын жоғары көтеріп астынан шапалақтауда тепе-теңдікті сақтау.

 

Бір аяғымен сызықтан секіру.

 

 

 

Эстафеталық ойындар

Балалар екі топқа бөлінеді.

 

1 кезең « Кім жылдам»

Екі доптан бір баладан шығып, допты екі аяқтын арасынан ұстап белгіленген жерге дейін секіріп барып, кері қайтады да өз тобындағы екінші балаға береді. Ол бала доппен белгіленген жерге дейін секіріп барады да, кері қайтады. Ойын осылай жалғаса береді.

 

2 кезең « Шегірткелер»

Балалар екі топқа бөлініп тұрады. Қатарда бірінші тұрған бала қос аяқпен ұзындыққа секіреді,ал екінші бала сол жерден ары қарай секіреді.  

 

 

Тыныстарын ретту

 

 

 

 

 

Сапқа тұру

 

 

Сұрақ – жауап:

 

Балалар бүгін біз қандай жаттығуларды өттік?

 Балалар бүгінгі , оқу іс- әрекетінде  біз не үйрендік?

Балалар, оқу іс- әрекеті сендерге ұнады ма?

Балалар бүгін қандай ойын ойнадық?

 

Балалармен қоштасу.

Сапқа түзеліп тұрады.

Амандасады, тыңдайды.

 

 

Қызғушылық танытады.

 

 

 

 

Денелерін тік ұстап жаттығуларды орындайды. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қояндар ұқсап секіреді.

 

 

 

Артымызбен қол аяқпен жүреді.

 

Отырып  шапалақтап  ұру. 

 

 

Балалар жүгіреді.

 

Тепе-теңдікті сақтайды.

 

 

Бір аяғымен секіреді.

 

 

 

 

 

 

Ойын ойнайды.

Қызығушылық танытады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар ойынға белсене қатысады.

 

 

 

 

 

Қолды жан – жақтан көтеріп мұрынымен тыныс алып, ауызбен шығару.

 

 

Сапқа тұрады.

 

 

 

 

 

 

Сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

Қоштасады.

 

 

Күтілетін нәтиже:

 

Нені білу керек: Сапқа келіп тұруды, саппен жүріп,  мұғалімнің белгісімен жаттығуларды жасауды.

 

Нені игереді: 80-120 метр үздіксіз 2-3 минут жүгіруді, аяғын жоғары көтеріп астынан шапалақтауда тепе-теңдікті сақтауды , бір аяғымен сызықтан секіруді.

 

Нені біледі: Шеңбер жасап тұруды,топпен жарысуды.

 

Просмотров: 395


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст