Мұғалімнің аты-жөні: |
Жолшы Перизат Талғатқызы
|
|||||
Пән: Сынып: |
Жаратылыстану 1 А |
|||||
Күні |
20.04.2021ж
|
|||||
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
|
Тағам және сусын |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жарық не үшін қажет? |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты |
1.5.2.3 жасанды жарықтың қажеттілігін және оның көздерін анықтау 1.1.2.1 қоршаған әлем құбылыстарына бақылау жүргізу |
|||||
Саралап оқыту тапсырмалары
|
||||||
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
|||||
Уақыты |
Кезеңдері |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
6мин |
Басы |
Ынтымақтастық ахуал қалыптастыру. . Сабақ мақсатын жариялау үшін «Миға шабуыл» әдісі қолданылады. -Жарық көздерінің қандай түрлері бар? -Табиғи жарық көздеріне нелер жатады? -Жасанды жарық көздеріне нелер жатады? -Осы жарықтардың бізге қандай қажеттілігі бар? Оқушыларды топқа бөлу, жарық құралдарына қарай топқа бөлу. “Бағдаршам “ тобы “Шырақ” тобы “Қалташамдар” тобы |
Сурақтарға жауап береді
|
Мадақтау |
Оқулық
Топ эмблемалары
|
|
28 Мин
2 мин
|
Ортасы
|
Жаңа сабақты түсіндіру Жарық – қуаттың бір түрі. Осының арқасында тірі жаратылыстардың барлығы, оның ішінде адам баласы да айналасындағы әлемді көре алады. Жарықтың өзі көзге көрінбейді,алайда өзі басқа заттардың барлығына көруіне себепші болады. Өсімдікке, жануарға. Адамға жарықтың қажеті өте зор.
Конверттің ішіндегі тапсырмаларды орындау.
Сергіту сәтінде қимылдар жасалады. «Күн мен түн» ойыны Ойын шарты: Оқушылар Күн дегенде әр түрлі қимылдарды жасайды, ал Түн дегенде ешқандай қимылсыз тұрулары тиіс. Кім қимыл жасаған болса сол оқушы ойынан шығып отырады.
2-тапсырма «Жас безендіруші» әдісі арқылы іске асырылады. Оқулықтың 77-бетіндегі тапсырмалар. Сұрақтарға жауап бер. А) Мерекелік қойылымдар Суреттерге қара. -Сахнаны безендіру үшін қандай жарық көздері қолданылады? Ә) Қызғалдақ мерекесі -Суреттегі қандай жарық көзінің бұл мерекеге қатысы жоқ? Ол не үшін қажет?
Саралау «Тапсырма» тәсілі Өзіңнің мерекелік кешіңді безендір, |
- Жарық қай кезде қажет екенін айтады. - Адам жарықты қалай пайдаланатыны туралы әңгімелейді.
Әр топқа жеке тапсырмалар беріледі. Берілген тапсырмаларды топпен орындау. Орындалған тапсырманы қорғау
Сахнаны безендіру үшін қандай жарық көздері қолданылатыны туралы әңгімелейді. - Суреттегі қандай жарық көзінің бұл мерекеге қатысы жоқтығын дәлелдейді. |
“Бес бармақ” әдісі
“Бағдаршам” әдісі
|
Слайд
Суреттер
Конвер, суреттер
Қима суреттер, безендіруге арналған суреттер |
|
3 мин
|
бекіту |
(Ж) 3 - тапсырма Жеке жұмыс. – Парақта берілген тапсырмаларды орындау
|
Тапсырмаларды орындайды, |
Мадақтау сөздер |
Жұмыс парағы |
|
2мин |
Кері байланыс |
Кері байланыс «Күн сәулесі» әдісі бойынша өтеді. - Бүгінгі сабақтан не үйрендіңдер? |
Оқушылар тапсырма бойынша ой қорытып, күн сәулелерін жабыстырады. |
|
Күн сәулелері |
|