Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Математика негіздері
Тақырыбы: 10 көлемінде тура және кері санау.
Мақсаты:10 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, сәйкестендіру дағдыларын меңгеруге көмектесу; ойын арқылы алған білімдерін бекіту.
Әдіс - тәсілі: түсіндіру, сұрақ – жауап, ойын
Көрнекіліктер: 10 көлеміндегі сандар, жұмыс дәптері, ойын карточкалары.
Шаттықшеңбері:
Қолалысып,қанебіз,
Достасайықбәріміз.
Айтарым бар сендерге,
Тез тұрыңдар шеңберге.
Қандай жақсы бір тұру,
Достарыммен бір жүру,
Қандай жақсы дос болу.
Іздену ұйымдастырушылық
- Балалар біз математика негіздері оқу іс-әрекетінде, біз не үйренеміз?
(Балаларжауаптары)
- Дұрысайтасыңдар,бізсандармен, пішіндермен,көлемімен, танысадыекенбізжәнеесепшығарыпүйренеміз.
- Балалар,олайболсаоқу іс-әрекетімізді бастамасбұрынмынаэкранға назар салып, бейнероликті тамашалап алайық.
-Роликте не туралы айтылды?
-нешеге дейін тура және кері санады?
Ияя, балалар бүгін біз 10 көлеміндегі сандармен танысып,салыстырып, сәйкестендіру арқылы танысып бекітетін боламыз.
- Ендеше балалар, әрі қарай жұмысымызды жалғастыру үшін, алдымен топтарға бөлініп алайық, жетекшімізді сайлап алайық
Асықтар арқылы балалар топтарға бөлінеді, Қызыл, Сары, Жасыл.
-Тосын сый:
-балалар , бұл сендерге білім ханшайымынан келген хат екен, онда сендердің білімдерің мен қабілеттеріңді бақылап, тексеру үшін көптеген тапсырмалар жіберіпті. Өз қабілетімізді тексеріп көреміз бе, балалар?
-балалардың жауабы,
(Балалар сандарды ретімен қояды))
- Балалар, сендер 1 - ден 10 - ға дейін тура және кері санай аласыңдар ма?
1. 1 - ден 10 - ға дейін тура санау.
2. 10 - нан 1 - ге дейін кері санау.
-Жақсы балалар, олай болса оқу іс-әрекетімізді әрі қарай жалғастырамыз.
1.«Сандарды жинау» ойыны
Шартты: суреттерді сандармен сәйкестендіріп қосу.
2.«Тез ойла» ойыны
Шарты: карточкаларда берілген сурет бойынша есептерді шығарып, санын жазу.
3. Дәптермен жұмыс:
1-тапсырма Суретке қара. Қандай вагондардың нөмері жоқ? Жаз.
2-тапсырма Сурет бойынша балалар не істеп жүр әңгімелеп бер.
Сергіту сәті: санамақ түрінде
1,2,3,
Ал, қанекей ұш.
4,5,6,7,
Мынау ауыл шеті,
8,9,10,
Ал, қанекей қон.
Асықпада, саспа
4. 1-10 дейін сандарды жазу.
5. «Тез есепте» логикалық ойын.
1топ: Бес сәбіздің біреуін,
Досың сұрап алады.
Айтшы сонда нешеуі,
Өз қолыңда қалады,
2 топ: Қолымда 1 алма,
Табақта 2 алма,
Қосқанда барлығын, болады неше алма?
3 топ:Дымбілмес алдында 4 құлпынай, содан кейін 3 құлпынай жеді. Дымбілмесбарлығы неше құлпынай жеді?
6. «Кім жүйрік» ойыны
1. Құста неше тұмсық бар?
2. Адамда неше көз бар?
3. Үшбұрышта неше бұрыш бар?
4. 2 қоянның неше құлағы бар?
5. Бос ыдыста неше алма бар?
6. Қоян жүйрік пе, тасбақа жүйрік пе?
7. Ұлттық ойын: «Қазандық»
Шарты: әр ойыншы кубикті тастай отырып, өз ұпайларын тез жинаған ойыншы жеңімпаз болады.
Қорытынды.
Біз бүгінгі сабақта қандай жұмыстар жасадық?
— Балаларбүгінбізқандайсандарментаныстық?
(Балаларжауаптары)
8. «Карусель» ойыны:
Шарты: Ұяшыққа шарды ретімен түсіре отырып, 1ден-10ға дейінгі сандарды тура және кері санату.
Бағалау «Еркін микрофон» әдісі
-Әр топ басшысы өз тобын бағалайды. Ұпайы көп топ жеңіске жетеді.