«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Макинск қаласының «Балдырған» бөбекжайы» МКҚК-ы
ГККП «Ясли - сад «Балдырған» города Макинск при отделе образования  по Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ұйымдастырылған оқу – іс әрекеті. Тақырыбы: "0 ден 5-ке дейінгі сандар"

12.03.2021

Білім беру салалары: Таным. Шығармашылық.

Бөлімдері: Математика негіздері. Мүсіндеу.

Тақырыбы: 0 ден 5-ке дейінгі сандар.

Мақсаты: Балаларға математика негіздерін үйретуді жалғастырыңыз. Өткен материалды бекіту: интеллектуалды операцияларды қалыптастыру - санау, салыстыру, геометриялық бейнелеу дағдыларын қалыптастыру. Жалпылау және салыстыру қабілетін дамыту, қиялын, логикалық ойлауын, тапқырлығын дамыту. Математикаға қызығушылығын дамыту.

Биллингвалдық компонент: бір – один, екі – два, үш – три, төрт – четыре, бес – пять.

Қолданылған технология: «Тәй-тәй» технологиясы.

Көрнекіліктер: Суреттер, сұрақтар, ойындар, музыка.

 

Іс-әрекет кезеңі

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Қызығушылығыын ояту

кезеңі

Шаттық шеңбер:

Шеңберге тұрыңыз

Мен сенің досыңмын,

Ал сен менің досымсың.

Қол ұстасып, бір- бірімізге күліп алайық.

Жақсы көңіл- күйімізді бір-бірімізге сыйлайқ.

Шеңбер құрып қимылдарын көрсетеді.

Ұйымдастыру кезеңі

Енді ережемізді еске түсірейік: Күн сайын, әрқашан барлық жерде -Топта, ойында,

Біз қатты, анық сөйлейміз.

Біз тыныш отырамыз

. Балалар, қазір бізде жылдың қай мезгілі бар?

 Қыстың қандай белгілерін білесіңдер? (Қар жауады, суық, аяз, адамдар жылы киінеді).

 

1.Тапсырма

1.Қыс айлары қандай?

2. Неше күн балабақшаға келесіңдер?

3. Неше күн демаласыңдар?

4.Аспанда неше күн бар?

5. Бағдаршамның неше көзі бар?

6.Бір қолда неше саусақ бар?

7. Түнде аспанда неше күн бар?

 

2.Ойын  санмен белгілеңіз.

Енді біз тыңдап, есептейміз.

Қазір мені мұқият тыңдаңдар мен алақанды қанша рет ұрамын сендер сол санды көрсетуіңіз керек

.Әр санды құрастыру үшін үшін қанша таяқша қажет болды.

 

 

3. тапсырма

5 баланы кезекпен шақырамын және тапсырма беремін ұлпа қарды алып, онда көрсетілген санды атаңыз. Оларды рет ретке келтіру керек. Тура және кері санау. Жеке және хормен.

 

Екі топка балаларды бөлу.

1.Математика орталығы:

Сұрақтарға жауап беру.

Балалар сендер серуенге шығаыңдар ғой?

Қазір қыс мезгілі, қыста кар дала .

Не жасаймыз кардан?

-Елестеп көріңізші , үлкен топтағы балалар шелектері бар аққалаларды салған. Олар қанша аққаланы жасады?

 Біз қандай санмен белгілейміз?

 3 саны бар карточканы қояды. Ал кіші топтың балалары сыпырғышпен тағы 2 аққала жасады.

Олар қанша аққалаларды бірге жасады?

 

Санау таяқшалармен жұмыс.Таяқшалалардан үстелдеріне цифраларды құрастырамыз.      

.Әр санды құрастыру үшін үшін қанша таяқша қажет болды.

 

 

2. Өнер орталығы:

Мүсіндеу

Ермексаздан жасаймыз.

 

Сергіту сәті:( музыка).

 

«Көршіңді ата»

 Ойын сонымен қатар 0-ден 5-ке дейінгі есептер туралы білімді алға және артқа қарай бекітуге көмектеседі. Ойын үшін сізге тіркемелер бейнеленген карточкалар қажет, терезелерде сандар жазылған, бір терезеге қол қойылмаған. Баланың міндеті – жетіспейтін цифрды  атау.

 

 

 

«Кубик» ойыны

Кубиктің 6 жағында 5-ке дейін санға сәйкес үшбұрыштар жапсырылған. Балалар шеңберге тұрып, бір бала кубикті ортаға лақтырады кубикте неше үшбұрыш шығады, сол санды тақтаға іледі.

Балалар орындарына отырады

 

 

 

 

 

Қыс.

 

Қар жауады, суық, аяз, адамдар жылы киінеді.

Сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ойын ойнайды.

(шапалақ, сол санды балалар көрсетеді)

 

1-5

12345

54321

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ойын ойнайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қимыл- қозғалыспен көрсету.

 

 

 

 

Ойын ойнайды.

Қорытынды

Балаларды мадақтау.

Сұрақтарға толық жауап беру.

 

Ойларын айтады

Қүтілетін нәтиже: 

Білуге тиіс: 0-ден 5-ке дейін тура және кері санау.

Талапты болу: Ойындарды ойнайды, ережелерді сақтайды.

Қолынан келеді: Іс – әрекетте үлкендердің көмегін қолданады.

 

Просмотров: 364


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст