«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Макинск қаласының «Балдырған» бөбекжайы» МКҚК-ы
ГККП «Ясли - сад «Балдырған» города Макинск при отделе образования  по Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ұйымдастырылған оқу – іс әрекеті. Тақырыбы: "Жануарлар қайда мекендейді?"

12.03.2021

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Жаратылыстану

Тақырыбы: Жануарлар қайда мекендейді?

Мақсаты: Жануарлардың түрлерін ажыратуға үйрету. Олардың мекендейтін ортасын білуге дағдыландыру. Туған өлкенің жануарларын және үй жануарларын  қорғауға тәрбиелеу.

Көрнекі құралдар: АКТ,суреттер, карточкалар.

Әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап, түсіндіру, жұмбақ жасыру,ойындар, топқа бөлу.

Билингвальдық компонент: Сиыр-корова , түлкі-лиса, Қасқыр- волк

 

Іс-әрекет кезеңі

Тәрбиешінің іс- әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Қызығушылық ояту кезеңі

-Балалар, бүгін бізде ерекше күн. Бізге қонақа апай келіп отыр.

Қуанасың сен де,

Қуанамын мен де,

Қуанайық достарым

Арайлап атқан күнге.

Балалар шеңберге тұрып орындайды

 

-Балалар барлығымыз тақтаға көңіл аударып қарайықшы нені көріп тұрмыз? Қандай жануарлар?

-Сендер қандай жануарларды білесіңдер?

Жабайы жануарларға нелер жатады?

Үй жануарларына ше?

-Жақсы балалар, енді қалай ойлайсыңдар бүгігі біздің өтетін тақырыбымыз не жайлы болады екен?

          Жаңа тақырып

   Балаларға жануарлардың тіршіліктері жайлы және мекендейтін орталары жайлы анықтама беріп түсіндіріп айтамын.

-Енді балалар барлығымыз менің қасыма келіп мына фишкалардан  алып екі топқа бөлініп отыра қалыңдар.

1 Топ : Қошақандар

2 Топ:  Көжектер

Топ ережесі: Балаларға қай топ берілген тапсырманы тез орындайды сол топ жеңіпаз болатынын айтамын

-Енді балалар, мен  топтардың әр қайсына жұмбақ жасырамын.

1. Ойын : «Ұйқасын тап» (Педагогтың жетекшілігімен жүргізіледі)

1 топқа:

Айбат шегер алыстан

Аң патшасы

2 топқа:

Халық  «қу» деп

Қылғаны күлкі

Айласы көп

Бұл не?

1 топқа:

Мұрны пұшық,

Көзі қысық

Өзі пысық

Бұл не?

2 топқа:

Алмастан тыным,

Шабады

-Жақсы балалар,

Екі топтың жетістігін атап өту

-Енді балалар, сабағымызды жалғастырамыз

2. Ойын «Артығын тап»

   (Құрылымдалған ойын)                    

Балалар АКТ-дан көрсету арқылы ажыратып айтады.

Балалардың білімдерін бақылау арқылы бес жұлдыз таратып отырамын.

3. Ойын «Сүйкімді жануар»  (Құрылымдалған ойын) (Өз еріктерімен)

Әр топтың балалары бір-бірден ортаға шығып үстелдің үстіндегі суреттерден біреуін таңдап алып буынға бөліп айтады.

Жақсы балалар, енді серігіп алайық

4. Сергіту сәті

Ормандағы аюдың,

Құлпын айы көп екен.

Теріп-теріп алайық,

Қалтамызға салайық.

 

5.  «Сөзді аяқта» ойыны

1 топқа:

Праздник-той

Баран-?

 

Узор –ою

Медведь-?

 

Табун-үйір

Корова-?

 

2топқа:

Смех күлкі

Лиса-?

 

Находчивый- тапқыр

Волк-?

 

Проснись-оян

Заяц-?

 

-Балалар енді алдымыөздағы дәптерімізді ашып жұмыс жасаймыз.

Жануарлардың әрқайсыларының үйі қайда екенін табуға көмектесулерін сұрайды.  

Жануарларды қоректерімен сәйкестендіру

-Жақсы балалар, енді мен сендерге сұрақтар қоямын.

7 Өзекті мәселе:

Әр топқа ой толғау

Қалай ойлайсыңдар, жануарлардың қайсысына өмір сүру қиынырақ, жабайыма әлде үй жануарына ма? Неге олай ойлайсыңдар?

Қандай жанаурлар қауіптірек?

Жануарларды

 

 

Балалар жауап береді.

 

 

 

Балалар ой қозғайды да жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

Балалар жаңа тақырыпты тыңдап отырады.

 

 

 

 

 

Балалар екі топқа бөлініп отырады.

 

 

Балалар топтарының аттары бойынша түсіндіріп өтеді.

 

 

Тыңдап отырып жауап беруге тырысады.

 

 

 

Арыстан

 

 

 

 

 

Түлкі

 

 

 

 

Мысық

 

 

 

Құлын

 

 

 

 

 

 

Балалар көрсетіп айтады.

 

 

Балалар білгендерін атап айтып береді.

 

 

 

Тү-йе, қой, жыл-қы, аю, а-рыс-тан т.б.

 

 

 

 

 

 

Қимылмен орындайды.

 

 

 

 

 

Қой

 

 

Аю

 

Сиыр

 

 

 

 

Түлкі

 

 

Қасқы

 

Қоян

 

 

Дәптердегі берілген тапсырманы орындайды.

 

Сызып көрсету

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар берілген сұрақтарға жауап береді.

 

Қорытынды

 

 

 

 

Балалармен сұрақ-жауап арқылы білімдерін тиянақтау. Екі топтың ұпай  сандарын есептеп, жеңген топты атап айту, жұлдызшаларын тарату. Балаларды мадақтап, бағалау

Балалар сұрақтарға жауап береді.

Ұпайларын есептеп айтады.

                                                     

                                                    Күтілетін нәтиже:

 

Білуге тиіс: Балалар жалпы жануарлар туралы түсініктерінің болуы.

Талапты болу: Балалар берілген сұрақтарға жауап бере білді.

Қолынан келеді: Әр бала өзіне берілген тапсырманы толықтай орындай алды.

 

 

 

Просмотров: 285


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст