Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Жаратылыстану
Тақырыбы: Үй құстары
Мақсаты:
1.Балаларға үй құстары және олардың тіршілігі жайлы түсінік беру;
2.Үй құстарының тіршілігі жайлы сұрақтарға жауап бергізу арқылы ойлау,есте сақтау қабілеттерін,қол моторикасын жетілдіру.
3.Құстардың адамға келтіретін пайдасына тоқтау,үй құстарына қамқор болып,оларды күте білуге тәрбиелеу.
Түрі,типі:Кіріктірілген оқу іс-әрекеті.
Әдіс-тәсілдері: Шаттық шеңбері,көрсету,түсіндіру,әңгіме,сұрақ-жауап,
дидактикалық ойын.
Билингвальді компонент:Тауық-курица;балапан-цыплёнок.
Көрнекіліктер: Әтеш,балапан,тауықтың,жұмыртқа суреттері,желім,қол сүрткіш,тауық мүсіні.
сөздік жұмыс:Шиқ-шиқ,құт-құт.
Әрекет кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық |
Балалармен амандасу. |
Балалар амандасады,шаттық шеңберін жасайды. |
Ұйымдастыру- |
Балалар орындарыңа отырып,суретке назар аударайық. Үй құстары қалай дыбыстайды? |
Бұлар үй құстары
Тауық, әтеш,қаз, үйрек,балапан. Бір бала шығып,көрсетеді. Тауық-курица.
Назар салып тыңдайды.
Балапан.
Балалар шығып көрсетеді.
Жем,су. Тыңдайды Балалар,тауықты ұстап,сипайды.
Шиқ-шиқ-щиқ,
Иә,ойнайық. Балалар ойынды ойнайды.
Иә,ұнады.
Балалар суретке назар аударады,қарайды.
Жұмыртқа суретін жапсырады. |
Рефлексті - коррекциялау |
Балалар бүгін біз немен таныстық? |
Балалар жауап береді. |
Күтілетін нәтиже.
Біледі: Үй құстарының аттарын ажыратуды;
Игереді: үй құстары және олардың пайдасы туралы білімді.
Білу керек:Желімді қолдана біледі.
Толтырған тәрбиеші:Д.О.Женбаева.