«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Макинск қаласының «Балдырған» бөбекжайы» МКҚК-ы
ГККП «Ясли - сад «Балдырған» города Макинск при отделе образования  по Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ашық ұйымдастырылған оқу іс- әрекеті. Тақырыбы: «Жабайы аңдардың тіршілігі», «Қар жамылған ағаштар»

26.02.2020

Білім беру саласы: Таным, шығармашылық.

Білім бөлімі: Жаратылыстану, Сурет.

Тақырыбы: «Жабайы аңдардың тіршілігі», «Қар жамылған ағаштар »

Мақсаты: Жабайы аңдар тіршілігі туралы түсінік беру.

 1.Жабайы аңдарды бір-бірінен ажырыта білуге және олардың аттарын дұрыс айтуға үйрету.

2.Балалардың ойлау қабілеттерін арттырып, тілдерін дамыту. Әрбір аңның және баласының атын дұрыс атауға жаттықтыру, олардың тіршілік ететін ортасы туралы түсініктерін бекіту.

3.Балалардың аңдарға деген сүйіспеншілік сезімдерін арттырып, оларға қамқорлықпен қарауға, табиғатты аялай білуге, қар жамылған ағаштарды бейнелей білуге үйрету.

Түрі: Кіріктірілген сабақ.

Технология: Дамыта оқыту «Тәй – тәй технологиясы».

Әдіс-тәсілдер:  Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелесу,  жұмбақ, ойын т.б.

Сөздік жұмыс: жыртқыш, апан, қауіпті.

Көрнекіліктері: суреттер.

Билингвальды компанент: Аю-медведь, қоян-заяц,

қасқыр-волк,    түлкі-лиса,   арыстан-лев. 

Іс – әрекет кезеңдері.

Тәрбиешінің іс – әрекеті

Балалардың

іс – әрекеті

Мативациялық қозғаушы

 

 

 

Шаттық шеңбер.

 Қайырлы таң көк аспан,

Қайырлы таң жер ана.

Қайырлы таң достарым,

 Сендерді көрсем қуанам

Балалар бірге айтады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру

шылық- іздену

шілік

Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?

  • Қыс  мезгілінде неше ай бар?

Қыс мезгілінде қандай өзгерістер болады?

Суретпен жұмыс:

(Жабайы аңдарды көрсету.)

-Балалар, мына суретте нені  көріп тұрсыңдар?

Түлкі, қасқыр, аю, қоян.

-Балалар орманда тіршілік етіп, өз қорегін тауып жейтін жануарларды «Жабайы аңдар» дейміз.

Орманға саяхатқа барғыларың келеме?

Ендеше, қар қалың болғандықтан, сендердің жүрулерің қиын бюолады, сондықтан аяғымызға шаңғы киип алайық.  Ал орманға да келдік.

Балалар жан- жақтарыңа мұқият қарап алыңдар. Нелер бар екен, әйтпесе, қазір адасып  қалармыз.

Орманнан не көріп тұрмыз балалар?

Ағаштардың үстіндегі нелер?

Аяғымыздың астында жатқан мынау нелер?

Ненің іздері екенін білеміз бе?

Ендеше қазір анықтап қарап көрейік. Іздердің астында жұмбақтар жасырылған екен соны тапсаңдар қандай аңның ізі екенін білетін боласыңдар депті.

Жұмбақ

1.Ит сияқты пішіні, ұнатпайды кісіні.

2. Орманда  жортады,

Аяздан ол қорқады.

Аспанға қарап ұлиды,

Ауылда малды ториды.

 Балалар қасқыр жыртқыш аң.Ол үнемі аш жүреді. Өзінің жемін аулап жейді.

 

2.Өзі айлакер, өзі қу.

  Жүрген жері айқай да шу.

 Балалар, әдемі жирен тон киген, құйрығы ұзын, бұл қандай аң?

-Түлкі  немен қоректенеді?

 

3. Қыс бойы жатады.

Тәтті ұйқыға батады.

қандай аң?

Аю апанда жатып,  қыс бойы ұйқыда жатады екен. Аю немен қоректенеді екен?

 

 

4. Өзі қорқақ, өзі жасық

  Безек қағып, дыбыстан қашады.

 Қар астында  тығылып жатқан қандай аң екен? Қоян  қандай?

Қасқыр мен түлкіден тығылып жатыр.

 Балалар орман ішін аралаймыз деп шаршаған шығарсыңдар, тобымызға барам дегенше,   демалып, бой сергітіп алайық.

Сергіту сәті:

Біз орманға барайық,

Жан-жағымызға қарайық.

Аю шықты қорбаңдап,

Қасқыр шықты ырылдап.

Түлкі шықты майысып,

Қоян шықты секіріп.

Қорықпаңдар балалар,

Қарап, қарап алыңдар.

Орындарымызға отырып, жұмысымды жалғастырамыз. 

«Ғажайып сәт»

 Балалар, біз орман аралап жүргенімізде, біреу  мұнда хат әкеліпті ғой, кім екенін байқамадыңдар ма?

Ашып, оқып көрейік, не жазғанын.

Балаларға 2 тапсырма беріп жібердім. Балалардың зейінін байқайын деп едім депті

1-ші тапсырма: балалар орманда көрген жабайы аңдар туралы әңгімелеп берсін.

2- тапсырма: Ормандағы  қар жамылған ағаштарды бейнелеп берсін.

Бұл хатты жазған  Тиін екен.

Балалар тиіннің тапсырмасын орындау үшін 2 орталыққа бөлінуіміз керек.

1. Кітап орталығына барған балалар «Жабайы аңдарды сипаттап»  және тапсырмалар орындайды.

2.«Өнер», орталығына барған балалар тиінға қажетті ағаштардың үстіне қалың қарларды  бейнелеп береді.

 

Кітап орталығында: Әрбір аңға жеке тоқталып сипаттама беру.

Түлкі- қыста ауа-райы суық болғандықтан олардың тамақ табуы қиын болады. Оларда тоңады.Терісі  бағалы,жыртқыш аң. Дене құрылысы ит пен қасқырға ұқсайды.Бірақ тұмсығы оларға қарағандаұзын, сүйріктеу келеді.Құлағы үнемітік тұрады.Олтүрлі құстарды ,кірпіні

аулап жейді.Олар өздерінің ұясында күн көреді.

Қоян- Қысты күні қар түстес болып қоян жатады.Оған да қыста тамақ табу қиын болған-

дықтан ағашты қабығын да жейді. Шөпқоректі жануар. Оның денесі ұзын, иілгіш, қарауға, секіруге икемді, құйрығы қысқа.Ұзын құлақтары дыбысты жақсы естиді. Жыл мезгіліне байланысты терісі өзгеріп отырады. Өте қорқақ аң.

 

 Аю- терісі бағалы, ірі икемсізденелі жануар.Көру қабілеті төмен есту шүшесіне сүйенеді.

Қыста күн жылынғанша апанында ұйықтайды. Арасында далаға шығып келіп отырады. Тез жүгіре алады.

 

Қасқыр-күшті, батыр ержүрек жыртқыш.Үлпілдеген құйрығы мен аяқтары ұзын болып келеді.Терісі ашық сұр түстен қара түске дейін болады.Адармен әлсіз жануарлармен қоректенеді.

 

Карточкамен жұмыс

1-тапсырма. «Кім жылдам?»

1. Ең айлакер аң?

2.Ең қорқақ аң?

3.Балды жақсы көретін?

4.Аң патшасы?

5.Қораға шабатын аң?

 

Екі орталықтың балаларын жинап, ойын ойнауға шақырамын.

 

 

 

 Дид/ Ойын: «Балаларын ата»

-Жабайы аңдардың баласын атаңдар

Д/О: Ойлауға:"Сипатта" 
Ойынның шарты: Ортаға бір бала шығады, басына маска кигізеді, балалар масканы сипаттап айтады, бала өзінің қандай аң екенін табады. 

 

Қорытынды:

1.Бүгін біз қандай аңдар туралы айттық?

2.Қандай жануарлармен таныстық?

 

3.Тиін тапсырмасын орындай алдық па?

 

-Балалар қонақтармен қоштасайық

 

Күтілетін нәтиже:

Білу керек: Жабайы аңдарды бір-бірінен  ажырыта білу,

Болу керек: Әрбір аңның және баласының атын дұрыс атауға,

Үйрену керек: Оларға қамқорлықпен қарауға, табиғатты аялай білуге үйренді.

 

 

 

 

Қыс мезгілі.

Желтоқсан, Қаңтар, Ақпан.

-Қар жауады, күн суытады, аяз, боран болады.

Суреттерін көрсетіп отырады.

 

Балалар ия дейді

 

-Қасқыр

 

 

 

Жабайы аңдар.

 

Балалар тәрбиешіні мұқият тыңдайды.

 

-Ағаштарды

-Қарлар

-Іздер.

 

-Жоқ

 

-Қоян

 

 

 

 

- Қасқыр.

 

Қасқырлар етті жақсы көреді

 

 

-Түлкі

 Тышқандарды, құстарды және қоянды аулап жейді

 

 

 

-Аю

Балмен, құлпынаймен

 

 

 

 

Қоян

 

-Қоян қорқақ аң.

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Жок.

 

 

 

 

 

Балалардың жауабы.

 

 

 

 

Түлкі-жыртқыш аң..

 

 

Қасқыр-жыртқыш аң.

Үш бұрышқа ұқсайды.

 

Балалар өз таңдаулары бойынша екі орталыққа бөлінеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- Түлкі.

 -Қоян

-Аю.

-Арыстан.

-Қасқыр.

 

 

 

 

Балалар өз таңдаулары бойынша екі орталыққа бөлінеді.

 

 

 

Аңдардың қимылымен көрсетеді.

Аю туралы қандай ертегі білесің?

 -Түлкі қандай ертегілерде кездеседі?

-Арыстанды ертегілерде не деп атайды?

-Қоян нені жақсы көреді?

Ойын: «Қандай аң екеніңді тап!»

Маша мен аю.

Үш аю.

 

Ешкі мен түлкі

Арыстанды аң патшасы деп атайды.

Қоян сәбізді жақсы көреді.

Жарайсыңдар.

 

 

 

 

Балалар, енді жабайы аңдардың баласын атайды.

 

 

 

 

 

Жабайы аңдар.

Аю, қасқыр, түлкі, қоян, тиін т.б

Қар жамылған ағаштарды жасапбердік..

Просмотров: 1294


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст