«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Макинск қаласының «Балдырған» бөбекжайы» МКҚК-ы
ГККП «Ясли - сад «Балдырған» города Макинск при отделе образования  по Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі: «Дәмді нан»

25.11.2021

«Ботақан» кіші тобының тәрбиешісі

Тулегенова Жанат Копжановна

Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі 

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: «Жаратылыстану»

Тақырыбы: «Дәмді нан»

Мақсаты:

Білімділілік:Нанның қайдан келетіні туралы түсінік беру.Ұн және қамыр өнімдерімен таныстыру.Дәмді нанның қалай пісіруін айту.

Дамытушылық:Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту.

Тәрбиелік:Үлкендердің еңбегін бағалай білуге үйрену.

Қолданылған әдіс-тәсілдер:түсіндіру,көрсету,сұрақ-жауап.

Көрнекіліктер: Нан түрлерінің суреттері,ұн өнімдері.

Іс-әрекетінің кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық қозғаушы

-Сәлеметсіздерме балалар,

-Кәне,балалар алдымен әдеп сақтап қонақтармен амандасып алайық.

Шаттық шеңбер!

Көк аспанда күн күліп

Бірге күлсін бүлшіршін,

Ұл қолында ту жүрсін!

Қыз қолында гүл жүрсін!

Бірге күлсін бүлдіршін.

Балалар шеңберге тұрып қонақтармен амандасады.

 

 

 

Ұйымдастыру

шылық ізденіс

Суретпен жұмыс

-Балалар бірінші суреттен нені көріп тұрсыңдар?

Балалар көктемде бұл тракторлар жердіжыртып, оны тамырлап, жерге мынадай бидай дәнін себеді.

-Ал екінші суретте егін орып жүрген комбайн, ол бидайды орып,тазартып, көлікке салып береді.

-Үшінші суретте диірменнен ұн тартылып жатыр.

-Төртінші суретте нені байқадық балалар?

Ұннан наубайханада әртүрлі нандар пісіріп шығарады, оны дүкендерге, балабақшаларға жібереді.

Міне, балалар біздің дастарханымызға нан оңай келмейді екен. Жоғарыда айтқандай, үлкен еңбекпен келеді.

Сергіту сәті:

Жайқалады ақ бидай

Басын иіп аққудай

Трактор мен комбайн

Жүргізуге мен дайын

Ғажайып сәт:

Есік қағылып аспазшы кіреді.

-Сәлеметсіздер ме, балалар!

-Балалар мен сендердің нан туралы айтып жатқандарынды естідім.  Сендер менімен дәмді нан, тәтті тоқаш жасағыларын келе ме?

-Аспазшы балалармен  қамырдан дәмді нан мен тоқашты жасайды.

Жасаған нандарын аспазшы асханаға пісіруге алып кетеді.

Дидактикалық ойын:”Не артық?”

Шарты: Суреттерден ұннан жасалған тағамдарды бөлек жинау.

 

Балалар суретпен жұмыс жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өлең мазмұнына сай, қимылдар жасайды.

 

 

 

Балалар аспазшымен амандасып, бірге нанның формасын жасайды.

 

Балалар қызығушылық

пен ойнайды.

 

 

 

 

 

Қорытынды

-Балалар бүгін біздің оқу іс-әрекетіміз не жайында болды?

-Онда балалар, нанды қадірлеп, қастерлей білуіміз керек.

Балалар өз ойларын шамалары келгенше көргендерін айтып берді.

 

Күтілетін нәтиже:

Біледі: Нанды адам еңбегімен келетінін, оған көп күш жұмсалатынын білді.

Түсінеді: Нанды қастерлеу керектігін түсінді.

Игереді: Аспазшымен бірге ұннан дәмді нан жасады.

Просмотров: 461


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст