«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімінің жанындағы Макинск қаласының «Балдырған» бөбекжайы» МКҚК-ы
ГККП «Ясли - сад «Балдырған» города Макинск при отделе образования  по Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Табиғат ерекшеліктері» ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті

05.11.2021

Білім беру саласы: «Таным», «Шығармашылық».

Бөлімі: «Жаратылыстану»

Тақырыбы: «Табиғат ерекшеліктері».

Мақсаты: Жыл мезгіліндегі табиғи құбылыстар, өсімдіктер мен құстардың және маусымдық өзгерістер, көктемгі пайдалы іс-әрекеттер жөнінде түсіндіру.

Технологиялар: АКТ, жаңартылған білім беру тәсілдері, мнемотехника

Көрнекіліктер:  суреттер, әртүрлі бояу, гуашь, ақ парақ, бейнеролик, ноутбуктер, сынған ағаш.

Әдіс- тәсілдері: топтық, жеке, ұжымдық, сұрақ-жауап, түсіндіру, көрсету, тәжірибе, дәстүрлі емес жолмен сурет салу.

Сөздік жұмыс: бәйшешек, құстар

Биллигвальдық компонент: көктем- весна-spring.

Оқу іс-әрекетінің кезеңдері

Педагогтің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациық – қозғаушылық

Шаттық шеңбер:
Біз қандаймыз, қандаймыз,

Шұғылалы таңдаймыз.

Қуанамын мен де,

Қуанасың сен де

Қуанайық достар,

Арайлап атқан күнге.
Балалар бейнетаспаға  назар аударамыз. Мұқият тыңдаймыз. Бейнероликте көрсету. Бейнетеспаны көру арқылы жаңа тақырыпты анықтау.

Балалар бейнетаспа не туралы қалай ойлайсыңдар?

 

Бұл ерекшеліктердің бәрі жылдың қай мезгіліне тән?

Дұрыс.

Ендеше бүгін біздің  оқу іс-әрекеттіміз көктемнің ерешіліктері туралы болмақ.

Көктемде қандай өзгерістер байқадыңдар?

Көктем- весна -spring.

Балалар шеңберге тұрып қайталайды.

Балалар сабақты жақсы көңіл -күймен бастайды.

 

 

 

 

 

 

 

Көктем мезгілінде қар ериді. Құстар ұшып келеді. Ағаштар бүршік атады.

-Көктем  мезгіліне тән.

 

 

 

 

 

Ұйымдастырушылық – ізденістік

Көктем аруы шықты:

Балаларға түсіндіру тапсырмаларды.

Қазір балалар үш топқа бөлінеміз.

 

1-топ: Бәйшешек

2-топ: Қызғалдақ

           3-топ: Бақ-бақ

  1. Жыл мезгілдерінің суреттерінің ішінен көктемді ағаштарды тауып, құрастыру.
  2. Жыл құстар ажырату: қыстап қалатын құстарды табу, көктемгі құстарды ажырату.
  3. Тәжірибе жасау: «Пиязды отырғызу»  

Әр топ жұмыстарын қорғайды.

Жеке жұмыс: Дәстүрлі емес жолдармен сурет салу

Ғажайып сәт :

Бұтағы сынған ағаш келді.

  • Менің бұтағымды бұзақы балалар сындырып кетті. Сендер маған көмектесесіңдер ме? Бұтағымды байлап беріңдерші. Қыстың салған ұясын жерге құлатып кетті.
  • Балалар, біз ағашқа көмектесейік. Оның жарасын таңып берейік. Ұяны орнына орналастырайық.

Ағаш: Рахмет сендерге балалар!

Сергіту сәті.

Жаңа тақырыпты бекіту:

Ноутбукпен жұмыс жасау. Мнемотехника әдісі.

1- топ- Сурет арқылы  көктем мезгілі жайлы әңгіме  құрастырады.

2-топ Тақпақ оқылып тұрады. Балалар тақпақ  арқылы суреттерді құрастырады.

 3- топ Сурет арқылы әңгіме  құрастырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Әр топ өз тапсырмасын орындайды, болған соң қорғайды.

 

 

 

 

 

Балалар көктем туралы әртүрлі дәстүрлі емес жолдармен сурет салады.

 

 

 

 

 

Балалар ұяны  ағашқа орналастырады,

Ағаштың бұтағын байлап, жөндейді. 

 

 

 

Балалар сергіту сәтін қимыл-қозғалыспен орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топ ноутбкпен жұмыс жасайды.

 

 

 

Рефлексиялық - түзетушілік

 

  • Қазір жылдың қай мезгілі?
  • Бізге бүгін кім келді? Балалар, біз қандай тәжірибе жасадық? Бүгінгі оқу қызметі ұнады ма?

 

 

- Көктем мезгілі

-Көктем аруы, ағаш.

Пияз отырғыздық.

Балалардың жауаптары.

 

Күтілетін нәтиже:

біледі: Көктем ерекшеліктері туралы түсініктерін.

игереді: ауа- райы жайлы ұғымдарын.

меңгереді:  берілген тапсырманы соңына дейін тиянақты орындайды.

 

 

Просмотров: 596


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст